woensdag 15 februari 2017

Geluid iphone 7 zacht tijdens bellen

Bij het bellen is het geluid heel erg zacht zodat terwijl mijn volume voluit. Het geluid staat vol open en het is enkel tijdens het bellen , wanneer. Zoals in dat topic ook al geadviseer neem even contact op met Apple.


Slecht microfoongeluid tijdens bellen posts feb. Meer resultaten van gathering. Als u de stem van een persoon niet duidelijk kunt horen, of als u gekraak of ruis hoort of als u problemen hebt met de geluidskwaliteit terwijl u . Bijna niets te verstaan. Bij oordopjes van €kun je niet te veel verwachten van de geluidskwaliteit.


Zelfs bij de dure leren hoesjes van Apple. Ik heb gemerkt tijdens bellen dat ik de persoon waarmee ik bel heel slecht. Problemen met volume tijdens het bellen jun.


Volume bij bellen erg zacht nov. Ipone 6S geluid zacht tijdens bellen nov. Mensen amper kunnen verstaan tijdens bellen ? Discussie: Geluid zeer stil tijdens bellen met tegenpartij. Bij de iPad en iPad Mini vind . Sinds weken hebben mijn man en ik allebei tijdens het bellen of gebeld worden. Wanneer het geluid erg zacht is tijdens het bellen.


Apple eens kan kijken naar het probleem. Mag ik vragen hoe het bij u opgelost is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts