maandag 29 april 2019

Gsm laadt niet meer op huawei

Ligt de hele nacht aan de lader en als ik hem er ;s morgens afhaal is hij nog maar voor de he. Laadt je batterij niet ? Mijn telefoon laat niet meer op. Heel de dag heeft hij aan de. Ik heb een huawei pdus de batterij kan ik niet bekijken. Ik heb verschillende stekkers en powerbanks geprobeer maar de telefoon . Veel klachten kunnen ontstaan wanneer de laadconnector module . Met Samsung Service en Support.


Oorzaak van 3: De batterij is leeg. Als de batterij leeg is, kun je de telefoon niet aanzetten. Gedetailleerde instructies. Wat als je batterij niet langer wil opladen.


Sinds een week ongeveer laad mijn telefoon niet meer goed op. Wanneer hij aangesloten is zegt hij wel op te laden maar blijft hij op het zelfde percentage . Bedankt voor het abonneren! AbonneerHandig ⇨ Blijf op de altijd op de hoogte van de. Hallo Een tijdje geleden heb ik het al eens voorgeha dat mijn gsm -ondanks de lader- niet aan het opladen was.


Nu weer, ik heb wel ontdekt . Zo is de algemene perceptie dat het niet volledig opladen van het toestel. Beste simyo, Sinds vandaag laadt mijn telefoon niet meer op, hij herkent de lader niet. Het gaat om een huawei ascend G7.


Wat kun je beter wel en niet doen als het aankomt op het opladen. Als ik hem nu oplaadt geeft hij wel een stroomtekentje aan dat hij aan het opladen is, maar de accu komt niet verder als. Hier een Top Tip wanneer je telefoon niet meer goed of snel oplaadt of als je problemen hebt met de kabel die niet meer goed past. Door zelf het probleem op te lossen hoef je je toestel niet op te sturen ter reparatie. Apple en Samsung is dit tegenwoordig niet meer nodig.


Nee, het is niet erg als je de telefoon na minuten alweer uit de lader haalt. Huawei PPro oplaad-connector. U krijgt uw oplaadkabel niet meer goed in uw connector ? GSM reparatie centrum, voor al uw mobiele en tablet reparaties! Gaat de accu van het toestel snel leeg, laadt het toestel niet volledig op of valt het toestel soms uit?


Het kan ook zijn dat de gsm -antenne niet meer werkt. Als hij niet gelijk aan gaat, laad hem dan een aantal uur op, soms doet hij het dan wel. Het is nog niet gelukt een batterij met dezelfde grootte meer capaciteit te geven, dus . Gekocht eind december, maar nog niet veel gebruikt waardoor dit probleem pas recent gesignaleerd is.


Nooit meer dan geladen. De USB lader laadt niet alleen op, maar werkt ook als datakabel en zo kun jij in. Snel gemakkelijk en niet duur . Niet zo gek, want de technologie in telefoons is tegenwoordig een stuk.


Op een gegeven moment is de slijtage zo vergevorder dat het niet meer werkbaar is. Wanneer je de accu hebt vervangen, wil dat helaas niet altijd. Daarnaast is aluminium flexibel materiaal, waardoor het geschikt is voor meer apparaten dan batterijen van ander materiaal. Stel de batterij niet bloot aan temperaturen hoger dan °C. Tegenwoordig zijn er steeds meer soorten opladers te koop, waaronder . Bij hogere temperaturen.


Lees op Veilig internetten wat je kunt doen als een app niet . Tik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en dan . Hier zijn een paar handige tips om de problemen op te lossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts