maandag 24 september 2018

Ik krijg mijn simkaart niet uit mijn iphone

Gebruik alleen de bij het apparaat meegeleverde simkaarthouder. Sim kaarthouder zit vast posts aug. Krijg de simkaart er niet uit. Meer resultaten van forum. Nu wil ik weer mijn T-Mobile kaartje erin doen alleen krijg ik de simkaart er niet meer uit.


One More Thing posts nov. Het zal toch niet waar zijn he: SIM wordt niet herkend. Onze website maakt ook gebruik van cookies die niet noodzakelijk zijn, maar wel nuttig.


Help, mijn simkaart zit vast. Zo krijg je hem weer los. Nu werkt dat bij mijn simkaart niet meer en ik wil hem er uit hebben! Ga van provider wisselen. Dat laatje moet echt open.


Ik weet hoe het moet, krijg ook gewoon mijn sd-kaartje eruit. Schakel de vliegtuigmodus in, en schakel deze vervolgens weer uit. Maar wees gerust, je hoeft de simkaart niet uit je toestel te peuteren om het nummer te achterhalen.


Ik krijg mijn simtray niet meer open met het pinnetje (sim-verwijdertool). De simkaart functioneert: uit deze test blijkt dat de simkaart goed. Bij t mobile en de apple store kunnen ze me beide niet helpen, wie. Bij Telenet krijg je altijd een 3-in-1- simkaart mee.


Bestel een vervangende simkaart voor je abonnement in MijnKPN. Het maakt niet meer uit welke simkaart je nodig hebt, De 3-in-simkaart past altijd. Bij Simyo krijg je een 3-in-NFC- simkaart die altijd in je telefoon past. Of je nou het startpakket of een vervangende simkaart bestelt, dat maakt niet uit.


Steek uw simkaart eens in een ander toestel en zet de pincode uit Geen service. Lever je oude telefoon bij KPN in en krijg geld terug! Kan ik nu mijn simkaart knippen of kan ik beter wat anders doen?


Dit serviceverzoek is niet mogelijk met . Dan hoef je niets te doen. Heb je prepaid of een nieuw abonnement? Werkt de simkaart van je abonnement nog niet ? Het is niet noodzakelijk om je toestel uit te schakelen tijdens het verwisselen van de simkaart. Als u een simkaart heeft.


Vanaf iOS ziet het ontgrendelen van je sim-kaart er anders - en logischer - uit ,. Schakel je cookies uit , dan krijg je nog steeds advertenties te zien, deze zullen alleen niet meer. Gewoon proberen een nummer te bellen, dan vraagt hij ook om ontgrendelen van de SIM- kaart. Hoe kun je de pincode (pin-code) van een simkaart wijzigen of verwijderen. Het volledig uitschakelen van deze pincode raden we niet aan, maar het wijzigen is zo gedaan.


Er bestaan drie soorten afmetingen van simkaarten. Je hoeft enkel het gewenste formaat uit de vorm te drukken. Is mijn simkaart van simpel dan niet in orde of ligt het aan het toestel. Versleep de schuifknop om het apparaat volledig uit te schakelen.


Mijn simkaart werkt niet meer. In ons professionele leven gebruiken we vaak meerdere simkaarten. Haal hiervoor de simkaart uit je telefoon, tablet of modem. Wil je weten welke simkaart er in jou toestel gaat. In deze tabel staan de populairste toestellen met het type simkaart er achter.


Staat jouw toestel er niet tussen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts