vrijdag 21 april 2017

Scherm draaien samsung s8

De knop zou er gewoon moeten zijn, dus dat is erg vreemd. Wanneer deze instelling is ingeschakel wordt het scherm automatisch gedraaid wanneer u met uw telefoon tussen de staande en liggende modus wisselt. Tot nu toe was dit een . Ik heb een sedge met android 7. Schermoverlay gedetecteerd wil niet weg posts apr. Beeld kanteld niet meer, hoe kan dit? Standaard draait de schermweergave mee zodra je je toestel draait.


Wie zijn toestel een kwartslag draait ziet het scherm meebewegen. Reuze handig in de meeste gevallen, maar soms is het juist de bedoeling . Hiermee wordt het mogelijk om . Hey, Ik pak net mijn telefoon ( samsung galaxy s6), en als ik hem 1graden draai draait het beeldscherm mee? Weet iemand hoe ik dan kan . De enige rotatie app die uw scherm echt kan bevriezen in elke oriëntatie, maar ook kan zorgen dat ieder app automatisch roteer zelfs als ze dat normaal niet . Het is natuurlijk een prachtige optie: je draait je Android-telefoon van portrait naar landscape en de scherminhoud draait automatisch mee. Sommige apps blijven continu op het achtergrond draaien en . Ik kan me ook herinneren dat ik dat ergens aan of uit kon zetten.


Achter dat scherm draait een krachtige octacore-processor met de Exynos . Het toestel zal draaien op Android 7. Thuisscherm Sen Note draait mee. Het ergste vind ik het wanneer ik bezig ben en alles op het . Schakel het toestel uit en en zet het vervolgens aan. Links onderin het scherm verschijnt nu de . Hier is hoe om te draaien dat er een video van graden op Android. Wanneer u op het scherm tikt, wordt de video controles zal de . Om de videoresolutie te . Een van de belangrijkste veranderingen is het scherm.


De Galaxy Sheeft een 5. Nougat besturingssysteem. Wat je ook kijkt, het grote Super AMOLED scherm van de Galaxy Szal jouw films en foto? Galaxy S) en één variant met een groter beeldscherm (de Galaxy SPlus). De verwachting is dat de Galaxy Szal draaien op het besturingssysteem . Samsung Galaxy S S, S S . De dunne schermranden geven het vlaggenschip een futuristisch uiterlijk, en ook onder . De specificaties van de Galaxy SPlus komen in grote lijnen overeen met die van. Dit toestel beschikt echter over een 2-inch scherm , 1GB.


Laatstgenoemde is weer aan zet met zijn Galaxy S8. Het scherm is aan de zijkanten afgeron waardoor het net lijkt of hij aan deze zijden. Instagram kunnen niet overweg met verschillende schermformaten ,. Omdat je je mobiele telefoon gebruikt om Chrome te draaien , krijg je al . Aan de achterkant zit een megapixel-camera, aan de voorkant een megapixel-frontcamera.


Uit de doos draait de Galaxy Sop Android . Het scherm van de Galaxy Sis wel iets zwarter dan voorheen, waardoor het. Natuurlijk draait de Sstandaard op Android Oreo, maar de Galaxy Skrijgt een update naar . IP68-certificering en draait op Android 7.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts