vrijdag 21 april 2017

Samsung s5 laadt niet op uitroepteken

Dus hij leest de oplader . Bedankt voor je reactie kaassausje, hij laad inmiddels weer op. Kreeg net een paar keer uitroepteken in een gele driehoek voor het opladen. Beste kpn, Sinds gister laadt mijn galaxy Sniet meer op.


Als je toestel niet oplaadt terwijl de oplader is aangesloten, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het probleem hoeft niet direct aan het toestel te liggen. Werd vanochtend wakker en me telefooon was uit niet aan te krijgen na een tijdje krijg ik hem a. Edit: krijg hem weer aan?


Samsung Galaxy SSM-G900F Electric Blue. Sgeen PC verbinding na update 6. Driehoek met Uitroepteken als ik hem wil opladen. Meer resultaten van androidworld.


Wanneer ik het aansluit, verschijnt er een geel driehoekje met een uitroepteken in het . De driehoek heeft misschien een uitroepteken erop. Als de telefoon uitstaat krijg ik een beeld met een oranje uitroepteken en dan laad deze niet op. Hallo allemaal, Ik heb nu jaar een sen ben er erg tevreden over. Alleen sinds een paar dagen laadt de telefoon niet meer goed op.


AbonneerHandig ⇨ Blijf op de. Ik dacht dus er klopt iets niet , opgebeld toen zeiden ze dat hij geroot was, waardoor er andere software erop gezet kon worden. Melding in scherm, driehoekje met uitroepteken. Sommige opties zijn wellicht niet beschikbaar afhankelijk.


Laad eerst de batterij op voordat u deze instelling activeert. Waarom laadt mijn batterij niet op terwijl deze aan de lader ligt Kies de . Soms als hij uitvalt komt er een batterij met een geel uitroepteken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts