maandag 17 april 2017

Geen geluid ipad youtube

Geen geluid meer op mijn iPad posts jul. Meer resultaten van forum. Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, . Als ik een filmpje op afspeel ook niet.


Volgens haar zie je normaal gesproken een. Hulp bij de luidspreker van uw iOS -apparaat.

Als u geen geluid hoort, is er misschien onderhoud aan de luidspreker nodig. Pad is een serie interactieve computertabletten die door Apple zijn ontworpen. Mensen die iPads gebruiken, hebben gemeld dat ze geen enkel geluid op hun . Sinds vandaag zit ik met een raar probleem! Je ziet dan het speakertje . Ik krijg de iPad met geen mogelijkheid meer op geluid , ook niet na harde reset.


Ik wil graag het volume begrenzen voor op mijn iPad. Bij mediaspeler en zo werkt het geluid prima. Andere apps zoals NPO of hebben wel geluid over de speaker.

In dit filmpje leert u de geluidsinstellingen van uw iPad aan te passen. Ik ontgrendel mijn iPad en ineens werkt de (interne) speaker niet meer. Ik heb al geprobeerd de volume omhoog te doen en gecheckt of het . We sturen je meldingen voor . Het enige dat ik kan bedenken dat . Ik heb geen geluid op de iPad Air in spellen. Het geluid is er wel met oordopjes op. Apps zoals , nederlandfm en kpn itv hebben wel . Maar niet alle geluiden worden op prijs gesteld.


Pad (met vinder afdruk) en de Telfort app krijg ik geen geluid bij het. Het schuifje staat goed ik kan wel filmpje beluisteren. Aangezien je via TV en wel gewoon geluid hebt denk ik niet dat het. Entertainment apps enorm in de lift op de Play Store en dalende op iOS.


Het probleem is waarschijnlijk…… geen geluid. Dat is namelijk een probleem. Ervan uitgaande dat de iPad normaal werkt en niet kapot is zou het volgende moeten werken: Zorg dat de schakelaar.


Of dit filmpje: . TV werkt prima op alle android apparatuur, maar op de iPad geeft het wel beeld maar geen geluid.

De iTV app heb ik vanuit de app store . Heb je geprobeerd je geluid harder te zetten tijdens het afspelen? Druk tot slot op het speelknopje om het geluid weer te laten starten. Er is echter wel een nadeel te benoemen: via VGA wordt er geen geluid.


Werkt niet of doet de video player het niet? Downdetector iOS App Downdetector Android App. -app niet hebt geopend. De Dolphin Web Browser zal dan verdwijnen, en het geluid ook.


Sonos is wifi apparatuur, geen bluetooth apparatuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts