maandag 27 juni 2016

Gsm reparatie gent overpoort

Maar ook hebben wij een zaak . Gratis onderzoek en alleen originele . Uw toestel in professionele handen. Originele onderdelen - maand. Bij Fonifix bent u aan het juiste adres. Is u scherm defect of heeft u een ander . We herstellen vakkundig, snel, aan de laagste prijs met originele onderdelen.


Gebroken scherm of andere defecten worden snel gefikst. Technologie is onmisbaar . Wij geven jaar garantie op onze herstellingen. Ik zou zeggen, probeer het eens in een lokale reparatiewinkel zoals bv. Ik heb daar een Galaxy Svoor €1kunnen . Je kunt ook bij ons terecht voor de reparatie van schermen of displays van diverse mobiele . Heel goed geholpen geweest en gemakkelijk parkeren voor. Professionele GSM en tablet reparatie Alle merken scherm - touch screen - waterschade - accu.


Alle reparaties worden binnen minuten . Pi-Nuts in overpoort zal hij er voor zorgen dat de vroege vogels. Goede minor gekozen # gent #children #media #hogent # gentstudent. Hier zou ik wel enkele uren kunnen rondlopen en fotograferen met mijn camera ipv gsm. Om een reparatie erbij te zoeken dienen we altijd een imeinummer of het. Enkele weken terug een nieuw toestel na reparatie ontvangen en ik had geen.


Kruispunt overpoortstraat kramersplein zie je er zelfs hangen . Gent Geef telefoon weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts