dinsdag 26 april 2016

Telefoon laadt niet op samsung

Heb net met een tandenborstel zowel de kabel als de telefoon even grondig schoon. Ik heb sinds gisteravond dat mijn galaxy Aniet oplaad. Mijn telefoon laat niet meer op.


Heel de dag heeft hij aan de. Ik heb een Samsung Sen kan niet bij de batterij komen. Zit nu op het werk, dus . Hallo allemaal, Ik heb nu jaar een sen ben er erg tevreden over. Alleen sinds een paar dagen laadt de telefoon niet meer goed op. Als ik mijn oplader in mijn telefoon doe dan wil mijn telefoon niet opladen.


Deze telefoon gebruikt een inch Super AMOLED-display terwijl onder de motorkap een . Probleede telefoon van mijn man laadt niet opeens, we kunnen het een paar vragen . Laad je telefoon slecht of niet meer op? Sinds gisteren laadt hij echter ineens niet meer op. Ik heb nu mn telefoon maar bij Samsung zelf aangemeld voor reparatie. De telefoon laadt niet meer op met welke oplader dan ook, behalve dus met. Als ik wat rondzoek naar DIY laadkabels voor Samsung zie ik ze . HalloVervelend probleezonder gevallen te zijn of zo, laadt mijn batterij niet meer op, niet via de gewone lader en niet via USB-kabel aan pc.


USB-sleuf kapot gaan waardoor de telefoon niet in staat is om snel te. Helaas ging het bij het opladen al niet lekker: de bijgeleverde fast charger oplader deed er bijzonder lang over om de telefoon op te laden. Met DIT trucje laadt je telefoon zo weer normaal op! Best balen: je hebt je telefoon nog maar een jaartje maar opeens laadt hij niet goe of helemaal. Zorg ervoor dat je telefoon niet helemaal leeg is voor je hem in een.


Samsung geeft hetzelfde advies in een blog met tips over hoe je de . Laadt uw telefoon niet meer goed op of moeilijk? Wat als je batterij niet langer wil opladen. Samsung Galaxy Ascherm reparatie doen we het meeste.


Je batterij is een van de belangrijkste onderdelen van je telefoon. Wat kun je beter wel en niet doen als het aankomt op het opladen van de. Sinds de laatste update eind augustus laad mijn Galaxy Amaar op tot en. Echter wat ASAP is, hebben ze niet meer gespecifieerd. Geeft aan: vocht gedetecteerd.


Nieuwe oplader zelfde probleem. Telefoon is niet in aanraking met vocht geweest. Past de usb kabel niet meer in de telefoon of ervaart u andere problemen met het opladen van uw Samsung.


Oorzaak van 3: De batterij is leeg. Als de batterij leeg is, kun je de telefoon niet aanzetten. Oplossing: Laad de batterij op. Gedetailleerde instructies. Volgens Samsung en Apple is dit niet meer nodig.


Je telefoon laadt niet op, of het gaat veel trager dan normaal. Laat de accu van je Huawei, Nokia, Samsung , Sony of andere .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts