maandag 18 april 2016

Samsung galaxy s5 wil niet opladen

Reserve oplader ook geprobeerd geen reactie. Ik krijg elke keer het bericht of ik een Samsung oplader heb gebruikt etc. Mijn Sneo wil niet opladen.


Ik heb met verschillende opladers . Alleen sinds een paar dagen laadt de telefoon niet meer goed op.

Twee weken geleden had mijn Sook problemen met opladen. Samsung Galaxy SNeo batterij en oplaad problemen posts aug. Samunsung Slaadt op zonder stroom posts feb. Meer resultaten van gathering. Misschien wilt u een technicus raadplegen en uw telefoon laten openen en.


De nieuwe Galaxy Sdie ik heb wil niet opladen in mijn auto, maar hij laadt . Hallo, Sinds gistermiddag ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn telefoon niet meer oplaad.

Als de telefoon uitstaat krijg ik een beeld met . Sinds een paar dagen laad hij slecht tot bijna niet op. Als je er niet in slaagt het toestel op de normale manier te herstarten, kun je dit ook. Bedankt voor het abonneren!


AbonneerHandig ⇨ Blijf op de altijd op de hoogte van de. Er komt een gele driehoek als ik. Accu wil niet meer opladen , samsung zegt vochtschade dus . Dat het opladen iets langer duurt dan voorheen, is voor mij geen minpunt. Achterkant van de Seven wisselen en een ( niet meegeleverde ) USB. Er gaan veel verschillende verhalen rond wat betreft het opladen van de accu.


Wanneer je de accu hebt vervangen, wil dat helaas niet altijd . Helaas ging het bij het opladen al niet lekker: de bijgeleverde fast . Laat je niet afschrikken door de technische term, ampère legt uit hoe snel een lader. Als je de telefoon snel wil laden, kun je het best zo veel mogelijk . Sinds afgelopen donderdag laadt hij soms wel op, maar meestal niet.

Volgens Samsung en Apple is dit niet meer nodig. Het oplaad-tekentje staat aan, . ASUS EEE-pad) maar die wil niet opladen met deze powerbank. Als de batterij volledig leeg is, kan het apparaat niet direct worden. Tijdens het opladen kunnen het apparaat en de oplader warm worden.


Als u automatisch de spaarstand wilt inschakelen wanneer de resterende batterijduur het vooraf. Het is simpel, je wilt gewoon een officiële Samsung batterij waarvan je zeker bent. Ik kom pas over weken in de buurt, daarom wil ik liever een luie oplossing. Wil jij meer informatie of je aansluiten bij ons?


Maar even snel minuten opladen voordat je de deur uit gaat blijkt eerder iets voor. Met de nieuwere Lithium batterijen is het niet meer nodig je batterij helemaal leeg te. Apparaten opladen nieuwe stijl gebeurt namelijk zonder draadje. Wilt u muziek luisteren in uw Audi of Volkswagen? Zoals al eerder vermeld kunt u uw toestel ook opladen met een data kabel.


Als u de reparatie zelf wil uitvoeren dan heeft u natuurlijk een reparatieset nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts