donderdag 23 november 2017

Scheur in broek herstellen

Bevestig het reparatiedoek langs de binnenkant van de broek. In plaats van verslagen je beschadigde jeans weg te gooien, zijn er een aantal manieren om een gat in je broek te dichten. Een kleine scheur kan aan elkaar . Hoe repareer je een scheur ? Voor de reparatie gebruik ik: Benodigdheden: borduurzijde, schaar, scherpe naald . Er kwam een mooie scheur in mijn broek. Precies op het moment dat ik mijn dreumes optilde om zijn oudere broers van school te halen. Vernieuwde manier om scheuren en gaten in uw Jeans te repareren.


In uw favoriete Jeans zit een gaatje, scheur of winkelhaak, klik op de button om te zien. Breng de lijm rondom het gat of de scheur aan, wacht minuten en plak dan. Broek repareren: Ik ben vast niet de enige die altijd een gat bij mijn bovenbenen krijgt. In deze video laat Rachel je zien hoe je zelf een broek kunt repareren.


This video is about Gat rondom lus in Jeans repareren. We leggen stap voor stap uit hoe je een gat of. Hand met naai een scheur in een broek.


Als u weet hoe u moet naaien, hoeft u uw broek niet te vervangen of weg te sturen voor professioneel herstel. Soms heb je een gat dat je wil repareren, maar je wil er geen opvallend lapje overheen naaien. Bij een broek van jezelf of je man bijvoorbeeld.


Van de week hadden we hier een nieuw diepterecord: Na één dag spelen was Charlie al door de knie van zijn nieuwe broek heen. Zit er een gat in jouw t-shirt, een scheur in jouw broek of een mis je een knop op jouw hemd? Door jouw kledingstuk te laten herstellen , kan het . Je kunt de plakkatoen in elke gewenste vorm knippen. Ideaal tegen winkelhaken, scheuren en gaten. Gewoon achter de scheur vaststrijken.


Dit zal eventuele plooien gladstrijken en je broek een fris gevoel van. Red je favoriete jeans van de vuilnisbak! Met dit lapje in jeansstof kan je in een handomdraai scheuren of gaten in jeans en jeansachtige. Het gebeurde ongeveer vanaf het moment dat mijn zoontje op de kleuterschool zat.


Het begon met een klein scheurtje in een broek , en het . Ik heb een jeans met gaten en scheuren gekocht. Voor het repareren van gaten in een (spijker) broek zijn speciale lapjes met aan één kant . Heb je nou betaald voor een broek met gaten? Zulke herstellapjes vind je bijvoorbeeld bij de HEMA, voor euro. Inmiddels begint de stof echt te scheuren. Nu heb ik al geprobeerd de boel met naald en draad te herstellen maar doordat de stof zo dun is . Herstel kleding met oog op duurzaamhei of omdat je er nog geen.


Knip twee kleine, rechthoekige stukjes van het herstellapje. Draai je broek binnenstebuiten en leg de stukjes jeans op de zijkanten van de scheur. Als je dit aan beide kanten van de scheur doet, zal ze niet meer vergroten.


Een winkelhaak, een scheur met een bochtje! Kapotte broek maken – 10x de leukste lapmiddelen voor gaten in knieën. Met een naaimachine een klein gaatje of scheur repareren Een lap . Als je dan toch een scheur in een broek moet repareren, maak er dan iets moois.


Broeken herstellen met mannen in huis noem ik het ondankbare stikwerk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts