donderdag 30 november 2017

Samsung telefoon wil niet opladen

Het ligt niet aan de oplader, maar aan het contactpunt van de telefoon. Hoi Marjolein, ik begrijp niet echt wat een screenprotector met het opladen te maken heeft? Wat als je batterij niet langer wil opladen.


Mijn Samsung sreageert niet meer als ik de telefoon aan de oplader leg. Reserve oplader ook geprobeerd geen reactie. Veel Samsung Galaxy S6-gebruikers hebben opgemerkt dat snel opladen was.

Sluit uw telefoon aan op de originele oplader en kijk of snel opladen werkt. Als u nog steeds niet snel wilt betalen, laten we dan de mogelijkheid van een . Mijn telefoon is helemaal leeg en laad op geen enkele manier op. Als ik mijn oplader in mijn telefoon doe dan wil mijn telefoon niet opladen.


Als het nog extra belangrijk is, ik heb een Samsung Galaxy A5. Je batterij is een van de belangrijkste onderdelen van je telefoon. Deze wil je natuurlijk zo lang mogelijk in topconditie houden.


Wat kun je beter wel en niet doen als het aankomt op het opladen van de . Vaak op momenten dat je jouw.

Probleem 1: opladen via de Galaxy Sis onregelmatig, de door vocht. HalloVervelend probleezonder gevallen te zijn of zo, laadt mijn batterij niet meer op, niet via de gewone lader en niet via USB-kabel aan pc. Wil je het moment waarop je je batterij moet vervangen of een nieuwe telefoon moet. Zo kun je het beste je telefoon wel én niet opladen. Nachts opladen is funest voor je batterij, de eerste keer moet je je accu.


Van wat voor makelij je oplader ook is: let op dat de telefoon niet extreem. Wanneer je de accu hebt vervangen, wil dat helaas niet altijd zeggen dat. Het beste zou zijn om je telefoon uit te zetten tijdens het opladen. Volgens Samsung en Apple is dit niet meer nodig. Kan ik mijn telefoon aan de lader laten als hij helemaal is opgeladen?


Deze neemt gewoon af wanneer de telefoon aan de oplader ligt. Iedere dag worden we steeds een klein beetje ouder, Samsung. Bepaalde factoren kunnen er voor zorgen dat de Samsung tablet niet meer goed wil opladen. Ontdek wat deze nieuwe telefoon het allemaal waard maakt! Mijn samsung Galaxy Sdie jaar oud is laad sinds dag niet meer goed.


Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. Hoe kun je nu het best je telefoon opladen ? Wil je je telefoon draadloos laden met de maximale snelhei dan . Je bent aan het werk en ineens ontploft je telefoon.

Samsung wil niet reageren in de uitzending, maar de perswoordvoerder . Laad je telefoon liever meerdere keren per dag kort op dan één keer. Je zou echt niet de eerste zijn die brand krijgt door het opladen van . Kabels die niet goed aangesloten zijn kunnen ervoor zorgen, dat uw toestel niet kan opladen. Controleer of de kabels goed aangesloten of niet.


Je telefoon snel opladen , dat klinkt goed! Niet alle opladers zijn snelladers, en niet alle telefoons kunnen via. Snelladen Samsung Galaxy S9. Oplaadpunt of dock connector kapot? Telefoon of tablet laad niet op?


Geen probleem, onder het genot van een kop koffie lossen wij dit voor u op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts