dinsdag 17 februari 2015

Scheur in broek maken

Later als puber kregen we te maken uitgescheurde kruizen en. Koop strijkpatches jeans of een andere kleur die goed bij je broek past. De meeste mensen maken over het algemeen alleen scheuren in de knieën van hun spijkerbroek, maar je kunt scheuren in elk gedeelte van de broekspijp. In plaats van verslagen je beschadigde jeans weg te gooien, zijn er een aantal manieren om een gat in je broek te dichten. Een kleine scheur kan aan elkaar . Bevestig het reparatiedoek langs de binnenkant van de broek.


Van de week hadden we hier een nieuw diepterecord: Na één dag spelen was Charlie al door de knie van zijn nieuwe broek heen. Scheuren in broek maken. Datum van publicatie: 17. Tot ik het dus zelf heb gedaan. Door een baksteen in plaats van een stuk hout in je broekspijp te . Ik heb een jeans met gaten en scheuren gekocht.


Voor het repareren van gaten in een (spijker) broek zijn speciale lapjes met aan één. Je kunt ook decoratieve applicaties kopen (of maken ) maar dat moet wel een beetje . In deze video laat Rachel je zien hoe je zelf een broek kunt repareren. Is Broek een van de duurste kledingstukken in je garderobe, dus als je favoriete paar scheurt, ben je van nature terughoudend om het weg te gooien. Breng de lijm rondom het gat of de scheur aan, wacht minuten en plak dan. Ik heb nog een zwarte oude broek liggen, k ben er een x uitgescheurd.


Maar mij leek het wel leuk om er van die . Broek repareren: Ik ben vast niet de enige die altijd een gat bij mijn bovenbenen krijgt. Terwijl een broek met gaten juist super hip is en veel wordt gedragen, ook. Een oplossing kan zijn om je eigen ripped jeans te maken ! Voor de meest natuurlijke plekken kun je de broek het beste.


Als een ware plaag zijn scheuren in onze spijkerbroek verschenen en. Heb je nou betaald voor een broek met gaten? Er kwam een mooie scheur in mijn broek.


Precies op het moment dat ik mijn dreumes optilde om zijn oudere broers van school te halen. Als je dan toch een scheur in een broek moet repareren, maak er dan iets moois van! Zoals een monster :-) If you have to mend a hole in. Soms heb je een gat dat je wil repareren, maar je wil er geen opvallend lapje overheen naaien. Bij een broek van jezelf of je man bijvoorbeeld.


Het gebeurde ongeveer vanaf het moment dat mijn zoontje op de kleuterschool zat. Het begon met een klein scheurtje in een broek , en het . Hoe repareer je een scheur ? Voor de reparatie gebruik ik: Benodigdheden: borduurzijde, schaar, scherpe naald . Vernieuwde manier om scheuren en gaten in uw Jeans te repareren. Stuur uw kapotte Jeans op en wij maken hem. Klik op de button om een repartie aan te . Ik zou t ook leuk vinden om er nog extra scheuren in te maken , want ik mag geen nieuwe broek kopen.


Hoe zorg ik dat se de scheur niet verder . Je kan er natuurlijk voor kiezen om de broek met alleen een scheur bij je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts