woensdag 25 februari 2015

Lycamobile niet aangemeld bij netwerk

Ja toestel vraagt om een code en er staat geen netwerk Waarschijnlijk is mijn telefoon niet Sim vrij. Heb nu mijn oude provider gevraagd om . Niet aangemeld bij netwerk , wat moet ik doen? Meer resultaten van forum.


Er staat niet aangemeld bij netwerk. Krijg melding : niet aangemeld bij netwerk. Netwerk handmatig instellen helpt niet. Moet dan batterij verwijderen en . Lycamobile NL - Mobiel data instellingen voor jouw Samsung. Heb dagen een abonnement bij julle en geeft aan, niet aangemeld bij netwerk.


Heb de simkaart er al een keer . Kies daarom voor een goed werkende netwerk zoals die van KPN! Lyca gebruikt van het mobiele netwerk van Vodafone. Er is geen storing bij . Ik heb al meerdere keren geprobeerd . De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.


Altijd als ik één van deze probeer krijg ik een melding niet aangemeld bij netwerk hoe meld ik mij dan eigenlijk aan bij dat netwerk? Mobiel bellen en mobiel gebeld worden kan niet meer. Bij het mobiel bellen komt de melding NIET AANGEMELD NIJ NETWERK.


Telefoon geeft ineens niet aangemeld bij netwerk aan. Simkaart is geactiveerd en de instellingen voor internet staan goed. Hallo, ik zit momenteel bij hema.


Als ik een nummer intoets staat er niet aangemeld bij netwerk. Vanaf november krijgen alle. Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Of dit ook geld als je alleen een 4G data bundel hebt weet ik niet zeker maar zal ik. Gek genoeg zitten ze alledrie op hetzelfde netwerk , KPN.


De SIM-kaart is vies waardoor de mobiele telefoon de kaart niet kan lezen. Als u geen internet instellingen per sms heeft ontvangen, dan kunt u uw mobiele telefoon. Hierbij wil ik een klacht melden over Lyca mobile : Ik vermoed een storing, want ik kan niet meer bellen met mijn telefoon. Mijn laatste opwaardering is van dec daarna heb ik me aangemeld maar er is nooit is op mijn. Home Drempel Lebara simkaart activeren niet aangemeld bij netwerk.


Complete vakantie met villa niet aangemeld bij netwerk lebara Niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts