donderdag 26 februari 2015

Pin voor uitwerpen samsung

Ik wil de simkaart in mijn Splaatsen. Nu staat er dat ik een pinnetje nodig heb om de kaartlade te openen. Waar vind ik dat pinnetje?


Steek de pin voor uitwerpen in het gaatje op de SIM-kaartlade om de lade te ontgrendelen. De pin voor uitwerpen moet loodrecht op het gat staan. Je hoort een lichte klik als de lade naar buiten komt.


Utilize the SIM eject tool (or paperclip) to unlock the tray by inserting it into the provided slot (see image below step 3). Ontbrekend: uitwerpen Afbeeldingen van pin voor uitwerpen samsung Meer afbeeldingen voor pin voor uitwerpen samsung Gemeld Afbeeldingen melden Bedankt voor je feedback. Remove the SIM card from the SIM card . Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. This is a quick tutorial on how to insert and remove your nano sim card and sd card on your Galaxy S7. I inserted the eject pin that came with my Samsung SEdge in the small hole but . Using a paper clip, thumbtack, or a push pin.


Samsung is niet aansprakelijk voor prestatieproblemen die worden veroorzaakt. Samsung Electronics verklaart dat dit apparaat voldoet aan de essentiĆ«le vereisten en . When attempting to eject the SIM card tray, . Marshland Sim Card Tray Pin Eject Removal Tool Needle(5pcs) Opener. Het gebruik van een door Samsung goedgekeurde schermbeveiliging wordt.


Samsung Galaxy JPlus screenprotector glas tempered glas nieuw. Nou zoals de topic titel al zegt ben ik mijn pinnetje kwijt die je gebruikt om je sim kaart tray eruit te halen. X Original SIM Door Key SIM Eject Tool SIM pin for SAMSUNG GALAXY SSM . Oortelefoon - usb-kabel - usb-voedingadapter - snelstartgids - pin voor. Samsung telefoons, Touchscreen, kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs op Marktplaats.


Met Samsung Service en Support.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts