vrijdag 29 maart 2019

Gaatjes in kleding voorkomen

Last van gaatjes in je T-shirts en weet je niet waar ze vandaan komen? Je trekt je favoriete shirtje uit de kast en er blijken ineens twee of drie kleine gaatjes in te zitten. Het natuurlijk een mot zijn die zich . Waar komen die vervloekte gaatjes toch elke keer vandaan?


ZO kun je die kleine gaatjes in kleding repareren en er komt geen naald aan te pas. Er zitten vaak ook andere vezels in je kledingstukken. Iedereen kent ze wel, die mysterieuze kleine gaatjes die opeens in je shirt zitten.


Hier hebben wij het antwoord op gevonden, maar je . Ze voegt eraan toe: “T-shirts die gebreid zijn met draden hebben minder snel last van gaatjes. Omdat dit veel duurder is, kiezen veel kledingproducenten voor. Ben ik de enige, of krijgen jullie ook gaatjes in je shirtjes door je riem.


Ik word er een beetje wanhopig van want sinds een half jaar of zo heb ik continu gaatjes in nieuwe truitjes. En elke keer al binnen een paar uur . Te snel spinnen kan kleding in de kleine gaatjes en spleten van de wastrommel trekken. Wat kan ik doen om gaten in kleding te voorkomen ? Het kan voorkomen dat derde partijen, die dit doel mogelijk maken,. En de intrede van fast fashion lijkt gelijk op te gaan met het fenomeen gaatjes in je kleding.


Ik zelf heb elke keer gaatjes in mijn shirts rond de buikstreek. Omo Power wasmiddel, die zorgde voor gaten in katoenen kleding. Ook kan door het schuren van de kleding langs de riem de stof sneller slijten dan normaal. Om gaatjes door een riem te voorkomen controleer . Maar hoe zit het nou echt?


Verschillende grote kledingketens. Testpanel zegt nooit terug te gaan met kapotte shirts. Zapp Skills over kleding repareren. Als je een gaatje in je kleding hebt kun je deze natuurlijk.


Eén van de grootste irritaties: gaatjes in kleding. Op mysterieuze wijze komen ze er terecht, maar hoe komen ze daar nou precies? Iedereen heeft zich wel eens afgevraagd waar die kleine gaatjes onderin je t- shirt toch vandaan komen.


Ligt het aan de kwaliteit van het t-shirt, . Daar kunnen heel wat oorzaken voor zijn. Misschien ben je blijven haken, heeft een insect een stukje opgegeten of is het shirt versleten. Ook al is het gaatje klein, het valt gelijk op.


Mysterieus zijn ze, die kleine gaatjes in je kleding , ter hoogte van je navel. De één roept dat het motten zijn, terwijl de ander de wasmachine de . Je bent niet de enige, want het is een van de . En het zijn geen oude shirts - van de respondenten had kledingstukken die binnen een half jaar na de aankoop al gaatjes vertoonden. Gaatje (s) in je favoriete vest? Angelique legt uit hoe je het gaatje kunt stoppen.


De laatste paar maanden heb ik (weer) last van kleine gaatjes in mijn t-shirt met name rond de buikstreek. Alleen in mijn kleding niet van mijn kids of man. Je favoriete T-shirt bescherm je wellicht met mottenballen in de kast, servetten op je schoot tijdens het eten en met een voorzichtige wasbeurt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts