donderdag 18 oktober 2018

Ps4 leest geen disc

Meestal is er dan spraken van een defecte PSlaser. Zodra een disk wordt geplaatst dan blijft ie zoeken en als ik op een spel klik dan duur het even . Heeft u PSmoeite met het lezen van spellen of werkt dit helemaal niet meer? Erg vervelen want dit ontneemt het spelplezier. Dit wekt niet alleen irritatie op, .

Een belangrijk kenmerk van dit probleem is wanneer de PSeen schijf uit zichzelf. Het systeem werpt de gamedisk of Blu-ray onverwachts uit en weigert nog. Geen schijf geplaatst of Niet-herkende schijf weergegeven . Playstation_4_reparatie. Sony troubleshooting heeft geen nut.


Tutorial openmaken en schoonmaken van de ventilator en lens van de playstation 4. De klacht is dat hij geen Blu-Ray schijven meer leest. Plaats de disk en selecteer vervolgens de content in het contentgebied.

Maar als je de aanbiedingen allemaal afwacht moet dat ook geen. Op de hoofdaccount leest hij de discs niet, maar op de andere account wel. Strange Geen leeftijdsbeperking per ongeluk aangezet? De playstation HDMI poort is beschadigd en geeft geen of zwart beeld of geen.


Psdefect gezocht die geen disc leest omgeving Rotterdam. PSreparatie met garantie, gebruik van originele onderdelen. Klachten: De PSleest geen disc meer, of toont een foutmelding na opstarten van een game. Zonder de update kun je met de PSniet meer online. Als U het zonet gelinkte forumthread doorleest , ziet u dat er inmiddels flinke.


Ik heb mijn PSopgestuurd nadat mij verzekerd is dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden. You can now enjoy Blu-ray Disc and DVD content in virtual . Hij kan de melding Unrecognized disc , of An error has occurred als foutmelding geven. Deze pswerkt nog perfect maar leest geen discs meer Je kan spellen wel nog spelen via de playstore Prijs kan besproken worden. Ik had een ps,verkocht op marktplaats ,krijg ik een mailtje hij leest geen spel.


De PS(Slim) leest geen spellen, CD `s, games, DVD`s of Blu-ray disk of. Het logischte lijkt mij dat het cd lezer kapot is, het kan ook zijn geweest dat de . Set van skylanders imaginators.

En maakt jullie PSook zo veel lawaai wanneer de hij de disc leest ? Nog geen last van geha maar volgens mij was er eerder iemand met . De cd of dvd of een ander voorwerp zit vast en moet er uit worden gehaald. Ik heb ook de blu ray driver uit de PSgehaal maar de rollers waren nog in orde. Ook als je termen opzoekt als My PSdoesnt load discs dan kom je legio voorbeelden tegen.


Vroege rapporten geven aan dat de blu-rayspeler van de PSgeen vierlagige discs van 1GB . Leest geen blu ray spellen meer 2- Geeft. Bij deze verkoop ik mijn psomdat hij geen discs meer leest en geen tijd meer omte gamen Je kan nog steeds games spelen door ze te kopen via de store. Als je zeker weet dat je de disk op de juiste manier invoert, maar nog steeds problemen hebt met slechts één spel (of als je maar één spel hebt), probeer dan de . Let op: Dit artikel is alleen geschikt voor professioneel gebruik.


Leest uw PSgeen games meer maar is de drive zelf nog in orde? Dan hoeft u niet de hele drive .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts