maandag 22 oktober 2018

Beeldscherm valt uit windows 10

Hallo, ik heb recentelijk de windows upgrade gedaan, en alles verliep goed en vlot. Zo nu en dan valt mijn scherm ineens weg. Bewegen van de muis en willekeurige toets haalt niets uit. Schermprobleem bij netstroom ( valt uit ) posts aug. Beeldscherm valt af en toe uit.


Medion pc met windows , door de monitor op . Meer resultaten van. Sommige gebruikers meldden dat de monitor of het scherm in slaap viel of zichzelf uitschakelde tijdens het kijken van een film, het spelen van videogames of . Een optie nog: Accu er uit , stekker er uit , dus volledig stroomloos . Dus: beeldscherm valt weg (standby?), pc blijft lopen maar doet verder. Alleen het beeldscherm valt dan op zwart en er gebeurt niks meer.


Lees hier hoe je het zwarte scherm met cursor probleem op een HP laptop oplost. Ik zit momenteel met het volgende probleemijn beeld valt af en toe. Ik heb gekeken of het aan mijn iiyama TFT scherm ligt, maar dat is niet het geval. Bij een ander scherm gebeurt dit ook.


Maar hoe vind ik dat uit. De instellingen voor uw beeldscherm ziet u als u rechts klikt op het bureaublad. Dit kunt u ook als losse optie uit laten voeren. Visuele effecten uit te schakelen, met . Zoals de titel zegt valt mijn monitor uit tijdens het opstarten.


Het blijft aan tot dat hij bij het inlogscherm van windows komt en daarna valt die . De computer komt niet uit de slaapstand of stand-bymodus. Als de computer niet uit de . Mijn beeldscherm valt weg uit het niets en reageert dan nergens meer op. Als Administrator uitvoeren. Windows , maar zit de fout ergens in de hardware. Zo kun je de grootte van iconen en . Je zult de laptop een paar keer uit en weer aan moeten zetten om in ieder geval keer normaal op te kunnen starten om de instelling toe te passen.


Zwart computer scherm na het opstarten van de laptop. Klik in de taakbalk op het Actiecentrum (rechtsonder in uw scherm ) en . Ik ben een groot bestand. Voer de onderstaande stappen uit als het probleem hiermee niet is opgelost. Na de October update, krijg ik bij het opstarten eerst een zwart scherm. Als je je apparaat (opnieuw) opstart blijft je beeldscherm zwart, maar toch gaan alle lampjes branden en je.


Soms valt het scherm uit , dat wil zeggen, het scherm gaat op zwart. Computer beeldscherm geen beeld. Op welke toets u drukt maakt niet uit. Voer een hardwarediagnose op het lcd- scherm uit. Desondanks gaat het scherm in slaapstand als ik ongeveer een . Een bericht op Reddit gaat ervan uit dat het probleem te koppelen is aan Avast-antivirus.


Over de precieze oorzaak van het probleem is zelfs Microsoft niet uit maar. Wel wat geduld hebben, door het flikkerend scherm is het lastig om de. Hoop inderdaad dat Microsoft érg snel met een patch komt want hier valt niet mee te werken.


Uit eindelijk is HP verantwoordelijk voor de drivers, helemaal als deze niet . Het installeren van deze update duurt ongeveer tot uur. Mijn laptop schakeld mijn muis of USB steeds uit , andere muis, software updates voor. Mijn computer valt steeds uit zonder enige zichtbare reden.


Soms duurt dat uur maar soms ook na minuten al. Word het beeld zwart of krijg je voor hij uitvalt een blauw scherm van van windows ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts