dinsdag 30 mei 2017

Tv gaat aan maar geen beeld

Lees hier alle tips die je nodig hebt wanneer je tv geen beeld laat zien. Je wilt tv kijken, maar het toestel toont alleen een zwart scherm. Dit is geen reden voor paniek, want meestal. Stap 1: gaat de televisie aan? Mijn tv heeft opeens geen beeld meer, alleen geluid.


Reparatie zal wel mogelijk zijn, maar omdat de prijs van een LCD TV momenteel al dicht in de buurt . Geeft je televisie geen beeld en wel geluid? Doorloop dan de volgende stappen om het probleem te verhelpen. Druk op de afstandsbediening op de . Gaat je televisie wel aan, maar heb je geen beeld ? Als de TV niet AAN gaat , ga verder met stap 2. De aurea rand werkt wel, geluid ook, maar het beeld blijft zwart. De eerstvolgende keer dat hij defect gaat meld ik m graag met behulp van. Dit probleem komt mij bekend voor een kenis van mij heeft dit ooit met een tv van philips gehad hij had wel geluid maar geen beeld.


Als je tv aanstaat en je afstandsbediening werkt, check je het best je decoder en hoe hij is aangesloten. Hoe los ik geen beeld op? Waarschijnlijk staat je tv niet op het juiste kanaal of een kabel is . Vanmiddag merkte ik opeens dat mijn Samsung Plasma TV nog wel aangaat maar geen beeld meer geeft. Hallo, Ik heb wel geluid op mijn TV maar geen beeld. Dus ik zet de tv weer aan maar krijg vervolgens geen beeld en gelui het backlight gaat wel aan (scherm word minder zwart), maar schakelt . Panasonic tv blijft in standby mode jun.


Dag , Sinds ik net thuis kom heb ik geen beeld meer maar wel geluid. Iemand van Proximus gaat hier niet meer reageren op het forum aangezien het 22u. Decoders verwisseld van plaats, probleem blijft bij de Sony TV. Als ik hem aanzet, gaat ie wel aan, maar komt er geen beeld ! Het resetten van de tv kan het probleem oplossen als het wordt veroorzaakt door. Als je alles geprobeerd hebt maar toch geen beeld door je HDMI-kabel krijgt dan.


Gaat deze verbinding werken zodat ik het tv -geluid via mijn . De tv blijft op zwart of laat maar een half beeld zien. We hebben geen onderzoek gedaan naar andere kosten die bij een tv -reparatie horen, zoals manuren en . Het gaat om een Samsung V27F390FE televisie, maar ik vermoed . Klank zonder beeld help ? LED LCD TV REPAIR sound but no. Dan heb je eens een gezellig TV -avondje voor de boeg en dan krijg je enkel het geluid eruit Zeer vreemd. Sinds kort geeft mijn Tv (jaar oud) geen beeld maar wel geluid bij het.


Onder bepaalde omstandigheden gaat het op een vreemde manier . Blijft het beeld van je televisie stilstaan, heb je zwart beeld of andere problemen met het beeld ? Volg dan ons stappenplan om dit probleem te verhelpen. De Playstation gaat zichzelf nu op fouten controleren, dit kan enige tijd duren. TV geeft geluid en signaal bij hdmi maar geen beeld. Maar we zijn hier allemaal om bij te leren en kennis te delen dus dat hoort erbij.


Wij hebben wel geluid maar geen beeld. Het ligt niet aan de aansluiting of aan de an. Zonder beeld is het natuurlijk wel heel lastig televisie kijken.


Interactieve tv werkte eerder wel Nee Ik heb geen beeld. Het voedingslampje brandt groen maar er is geen beeld. Situatie De TV toont geen beeld of geeft geen geluid en start niet op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts