vrijdag 21 oktober 2016

Trillen bij typen uitzetten huawei p20

Voor pga naar instellingen, systeem, taal en invoer. Mijn vraag Hoe kan het bij het typen het trillen uit worden gezet? Relevante software en hardware die ik gebruik. Zo zijn er gebruikers die houden van feedback tijdens het typen door middel van een (al dan niet korte) trilling en zijn anderen verknocht aan . Weet iemand hoe ik dit moet doen? Ik ben verder niet bekend met dit merk.


Maar zodra ik wat wil typen gaat het toetsenbord trillen. De trilling bij andere aanrakingen heb ik al wel uit kunnen zetten. Trilsignaal uitschakelen als u dit niet wilt voelen bij het typen op het schermtoetsenbord. Ik heb sinds een dag nu de huawei plite en als ik aan het typen ben maakt hij steeds een trillende geluid ik vind dit zeer vervelend kan . Instellingen voor volume, geluid en trillen wijzigen.


Tijdens het typen hoor je bij het ene toetsenbord geluidjes, bij de andere apps voel je trillingen. SwiftKey laat je nu kiezen uit verschillende . Heb je een taal en invoer vraag? Huawei PLite 4GB 64GB.


Z_qdqh_HaRw Vergelijkbaar Vertaal deze pagina ▶ 2:mrt. Hey, Als ik een bericht typ, trilt de gsm lichtjes bij elke letter. Ik kan niet meteen terugvinden hoe ik dit afzet. Hallo, Sinds kort heb ik de huawei plite.


Ingedrukt houden voor tril-modus, die wordt bevestigd met een korte trilling. Houd een item ingedrukt totdat de mobiele telefoon trilt. Voeg meerdere gebruikers en gebruikerstypen toe om uw informatie privé te houden. U kunt drie typen gebruikers maken:. Als ik dus in een gesprek zit met iemand op facebook-messenger blijft dat ding trillen bij elk chatbericht…… Dit is echt zo hatelijk en ook niet begrijpelijk waarom.


Het is reuze handig dat je telefoon trilt zodra je een notificatie krijgt. Meldingsgeluiden zijn de geluiden die je hoort wanneer je een bericht verzendt en ontvangt. Standaard staan de meldingsgeluiden ingesteld op aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts