woensdag 19 oktober 2016

Hollandsnieuwe beltegoed meenemen

Waar zie ik mijn verbruik terug? Wanneer wordt mijn maandelijkse tegoed bijgeschreven? Kan ik mijn resterende tegoed meenemen naar de volgende maand? Bij hollandsnieuwe was het tegoed inderdaad altijd maanden . Gelukkig is het bij ons mogelijk om je overgebleven tegoed aan het.


Bij enkele providers mag je de overgebleven minuten echter wel meenemen. Klacht: meenemen beltegoed. Meer resultaten van radar. Hollands nieuwe niet doen posts nov. Consumentenbond protesteert tegen vervallen van data en.


Wederom niets over belminuten of data meenemen en geen. Alleen T-Mobile liet de klant nog onbeperkt belminuten meenemen voor. De enige gunstige uitzondering was Vodafone-dochter hollandsnieuwe , tot 8. Toch gebeurt het nog regelmatig dat je tegoed kwijtraakt, omdat je het niet op tijd hebt opgemaakt. Daar kon ik mijn tegoeden altijd drie maanden meenemen en daarna. Enkel je extra tegoed , die je zelf opwaardeert is maanden geldig.


Echter zullen wij dit meenemen als feedback. Bij een Light Day of een Yellow Day kun je MB- tegoed bijkopen. Doe je dat niet, dan kun. Wat gebeurt er als je bundel bij hollandsnieuwe op is?


Anders kan je als het prepaid tegoed is bijgeboekt dit allemaal opbellen en vervolgens de. Heb je regelmatig extra tegoed nodig of kan je juist uit de voeten met wat minder,. Heb je nog beltegoed over en wil je van prepaid naar een abonnement bij je huidige provider? Dan kun je je beltegoed meestal meenemen. Jouw mobiele nummer blijft van jou.


Je neemt het gewoon mee. Controleer vanaf wanneer je je nummer mag meenemen. Houd er rekening mee dat je prepaid beltegoed niet mee kunt nemen naar een andere provider. Lees onafhankelijke hollandsnieuwe reviews en beoordelingen van klanten of.


En de geldigheid van mijn beltegoed gaat van maanden naar maand. De virtuele provider hollandsnieuwe heeft tot nader order alle marketing. HN was dat je je beltegoed drie maanden kon meenemen. Zo mocht je overgebleven tegoed maanden meenemen.


En hollandsnieuwe was (en is) de enige provider waarbij je nooit meer zomaar over de bundel heen. Vodafone heeft voor hollandsnieuwe de billing en helpdesk uitbesteed. Stap je over naar een Prepaid SIM-kaart van KPN ? Nummerbehoud voor Prepaid.


Ook dan kun je je telefoonnummer gewoon meenemen. Bij KPN kun je beltegoed maanden meenemen. Wel meenemen , niet meenemen.


Er is veel onduidelijkhei verwarring en ophef geweest over niet gebruikte belminuten de laatste jaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts