woensdag 26 oktober 2016

Pictogrammen verkleinen samsung s5

Samsung Galaxy Smet Android 9. Hoi,Ik heb sinds gister een samsung galaxy S maar heb een aantal vraagjes:- Hoe krijg je de tegels (in je beginscherm) kleiner. Hoe kan ik de grote widgets verkleinen ? Meer resultaten van androidworld. We hebben de beste Galaxy Stips en tricks voor je op een rijtje. Vandaag kreeg ik eindelijk de android update op mijn galaxy s7. Ik wou dus mijn iconen en fonts opnieuw verkleinen , dus ging ik naar: . Op het scherm Apps worden pictogrammen weergegeven voor alle apps, waaronder nieuwe apps.


Widgets zijn grotere vlakken die informatie . Stel op deze manier een andere lettergrootte in op de Sen S. Met de Galaxy Sen de Galaxy SEdge kun je het aantal icoontjes dat op het startscherm weergegeven wordt wijzigen. Om dit te wijzigen, voer je de volgende. Zijn de letters op uw smartphone u ook te klein? Vergroot de leesbaarheid met een grotere letter. De teksten en pictogrammen worden in de eenvoudige stand ook.


Startscherm en icoontjes zijn na systeemupdate vannacht allemaal weg en kan weer helemaal opnieuw beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts