woensdag 21 september 2016

Scherm van iphone reageert niet meer

Hier zijn een paar tips, die u kunt gebruiken om het probleem op te lossen. Lees hier wat u moet doen als uw apparaat een vastgelopen scherm heeft, niet reageert wanneer u het aanraakt. Door een aantal stappen . Na ongeveer uur werkte het aanraakscherm niet meer.


Als u meer hulp nodig hebt.

Je drukt op de home- of powerknop, maar er gebeurt niets. Het scherm blijft zwart. Van de een op de andere dag reageert het touchscreen niet meer.


In deze video laat ik jullie zien wat een hard reset is (sorry dat ik het verkeerd zei) Hieronder leg ik alle. Meest voorkomende problemen na updaten van iOS naar iOS en iOS 11. Dit zet verder door, totdat het display uiteindelijk helemaal niet meer werkt. Namaak 6S schermen werken niet meer met iOS 11.


Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord.

En lukt het niet om hem op de normale manier uit te zetten? Dan moet je hem misschien. Houd allebei de knoppen ingedrukt tot het scherm zwart wordt. Een touchscreen dat niet reageert kan frusterend zijn voor de eigenaar. Touchscreen-problemen kunnen variëren van een invoervertraging tot aan een scherm.


Als ik de onderste rij icoontjes aantik reageert hij niet. Maar het hoeft niet altijd het scherm te zijn dat kapot is. Apple-logo op het scherm verschijnt. Alles is goed verlopen . Scherm reageert totaal niet bij aanraking, hou het knopje aan de zijkant in, er verschijnt dan zoals altijd. Apple logo op het scherm verschijnt.


Staat jouw reparatie er niet tussen of weet je niet precies wat er kapot is? Verschillende nieuwssites hebben op februari jl. Anders kan de software niet meer automatisch de . Werkt uw home button niet meer , reageert deze nog nauwelijks of slecht ? Aangezien het een paar dagen gewerkt heeft, is het niet iets dat door de.


Ofwel het scherm gaat knipperen en wordt donker, ofwel een rode schuifknop verschijnt aan.

Hierna is de ipad niet meer te starten, ook niet met harde reset. Bediening vanaf het vergrendelingsscherm is niet mogelijk als een . Lopen je iOS -games vast of heb je problemen met laden, verbinden met servers of andere. De trilfunctie van uw toestel werkt niet meer. Dit doe je door te kiezen voor “Voeg vingerafdruk toe” en de stappen op het scherm te volgen. Hoi iedereen,toen ik vanmiddag mijn telefoon van het lockscreen wilde halen merkte ik ineens dat dit niet meer lukte.


Glas scherm Plus laten herstellen omwille het scherm kapot is? Ik ken de pincode van mijn eID-kaart niet of de pincode werkt niet. Ik kan plotseling niet meer inloggen in mijn Ziggo en ook de Ziggo Go app als ik opnieuw inlog wil niet meer lukken.


Zie daar meerdere meldingen over, maar Ziggo reageert totaal niet. Ben je specifiek op zoek naar een scherm met Thunderbolt, die niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts