maandag 15 februari 2016

T mobile internet buitenland werkt niet

De overzicht pagina van providers werkt helaas nog steeds niet goed. Voordelig bellen en internetten in en naar het buitenland ? Dat kunnen we alleen niet zo makkelijk zeggen, want dat hangt van dingen af:. Hoe werkt bellen náár het buitenland ? Ik ben in Spanje (Frankrijk), ik heb een abonnement maar ik kan niet internetten vanuit mijn internetbundel.


Ik heb data roaming aan en eu . En wat bedoelt u met opeens werkt het internet in het buitenland niet meer. Bedoelt u dat het gisteren in het buitenland nog WEL werkte? Ben je op dit moment in het buitenland of in Nederland?


Bij vriendinnen werkt het dus wel maar bij mij niet. Misschien heb je ergens een . Dus toen ben ik op internet wezen kijken of iemand anders mij kon helpen maar wat ik ook deed het lukte niet. Op deze pagina kun je zien met welke netwerkproviders in het buitenland T- Mobile afspraken heeft gemaakt. Ook kun je zien of deze providers 4G bieden.


Goedemorgen Ik kan sinds vorige week roaming niet meer aanzetten en heb geen internet meer op mijn telefoon als ik geen wifi verbinding . Ik zit nu in Roemenië, een EU land waar ik volgens T Mobile gewoon vanuit mijn bundel zou kunnen internetten. Zet je wifi uit en 4G aan. Helaas, je bent niet herkend. Dan kan het zijn dat dit niet werkt.


Maak dan gebruik van je standaard browser. De pas is tijdelijk geldig én alleen in het buitenland. Geen onverwachte internetkosten. Ook met je dataroaming aan.


Het probleem is nu dat ik helemaal geen internet in het buitenland kan. Je kunt pas internetten na aankoop van . In dit geval is het niet één van bovenstaande redenen, maar je had . Als ik naar status en verbruik ga zie ik dat er genoeg . Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Vanaf nu kun je bel-, sms- en internetbundels bij T-Mobile in de hele EU. Dan bel je niet uit je bundel en blijf je de standaard tarieven betalen. In de sms staat hoe jouw abonnement werkt in het land waar je bent.


Heb een unlimited abonnement. Data roaming buitenland staat aan, maar ik krijg geen connectie met het internet. Ik hoor graag de oplossing . Staat je toestel er niet bij? Kijk dan onder T-Mobile.


Sommige cookies zijn noodzakelijk en zorgen ervoor dat onze website goed werkt. Zo ja, dan moet in de systeeminstellingen EU Internet uit staan. Met PrePaid Bundels van T-Mobile extra voordelig internetten op je mobiel. Met de Unlimited Data Vandaag bundel heb je een dag lang onbeperkt internet en kan je zo veel downloaden, streamen en.


Na kalendermaand wordt mijn bundel niet automatisch verlengd. Ik ga naar het buitenland. Mijn mobiel internet werkt niet in Duitsland.


Heb je misschien een blokkade voor internetten in het buitenland ingeschakeld? Ik wens je nog veel plezier in het buitenland ! Had idd een blokkade op internet in het buitenland. Toch werkt internet niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts