vrijdag 31 juli 2015

Simkaart werkt plots niet meer

Bekijk hier de mogelijke oorzaken én oplossingen van niet werkende simkaarten ! Mijn SIM kaart doet het niet meer in mijn Acer telefoon, de telefoon ziet hem niet meer. In mijn oude Nokia werkt de SIM kaart prima. Waarom doet mijn simkaart het niet meer ? Hoe kan het dat mijn simkaart ineens niet meer.


Mijn simkaart werkt niet meer , wat moet ik doen?

Meer resultaten van forum. Is mijn telefoon of juist simkaart stuk? Mijn telefoon herkent mijn eigen simkaart niet meer. In een ander toestel werk mijn simkaart wel,en een andere simkaart werkt ook in mijn . Simkaart werkt niet jun.


Werkt uw simkaart niet meer? Is uw simkaart beschadigd of defect? Dan wordt deze gratis vervangen.

U kunt uw telefoonnummer gewoon behouden. Hallo Telfort, mijn simkaart werk niet meer. Ik vind het wel raar dat de simkaart het plotseling niet meer doet.


Echter vandaag al de hele dag en kan niet meer bellen of SMS sturen. Soms werkt je toestel niet zoals verwacht. Mijn toestel herkent mijn simkaart niet. Om zeker te zijn dat je simkaart echt stuk is of bepaalde diensten niet ondersteunt (bijvoorbeeld “itsme”), kan je je simkaart in een andere gsm steken.


Als de simkaart ook in het andere toestel niet werkt , is het mogelijk dat er schade aan de. Opnieuw opstarten heb ik de hele dag al gedaan en dat werkt niet. Als het dan nog niet werkt kan je als laatste redmiddel nog proberen om de telefoon te resetten.


Mocht het daarna niet werken lijkt het mij dat het toch . Je kunt niet bellen, e-mailen of internetten? Hier lees je wat je kunt doen om weer verbinding te krijgen. Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Jouw simkaart werkt nu (nog) niet, maar lees hier wat je eraan kunt doen!


Na mnd accepteert Samsung Galaxy Splots de SIM-kaart niet meer. Tip: wat je ook kan proberen, is je simkaart even in een ander toestel steken. Je zou dit ook eenvoudig kunnen controleren door de simkaart in een ander toestel te plaatsen om te testen of het niet aan de simkaart zelf ligt.

Wat kun je doen als je mobiel internet plotseling niet meer werkt ? Er is al dagen geen enkel signaal meer opgevangen van zijn toestel. De simkaart zou niet meer in zijn toestel zitten. Het is speculeren, maar het lijkt me wel weinig waarschijnlijk dat Jaspers toestel zo plotseling stuk zou zijn gegaan. Misschien was het volgende week wel over en werkt mijn internet? Ik kan sinds vanmiddag niet meer bellen en smssen(wel gebeld worden) en krijg . De prothese zat nog min of meer vast aan Dougs knie, maar stak in een hoek van negentig graden.


Plotseling voelde Chet zijn bloed verkillen. Op april had ik plots geen service meer , dus ik wil de simkaart van proximus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts