woensdag 18 maart 2015

Simkaart houder zit vast s7

Vermoedelijk is door jarig gebruik met metaal rond om de houder vast gesleten, . Samsung Galaxy Apollo posts mrt. Meer resultaten van androidworld. De meest voorkomende oorzaak van een simkaart die vast zit , is dat er een. Lukt dit niet, probeer de simkaart houder van de telefoon met de . Nu zit de simkaart hartstikke vast en wilt er dus niet meer uit.


Ik heb alles geprobeer plastic ertussen, pincet, het werkt gewoon niet. Toestel leest (soms) geen nano-, micro of normale simkaart. Simkaart houder ofwel simtray zit vast of gaat er niet in. Maar de simkaart zit er dus ook nog in?


Grrr laatje simkaart gaat niet meer open. Ik heb een Huawei Ascend P waarin de simkaart en sd-kaart in een laatje aan de zijkant van het toestel zitten. Die hebben hem er vast zo uit.


Zelf blijven proberen levert misschien . Je moet de simkaart plaatsen voor je de telefoon kunt gebruiken. Steek de opener voor de simkaarthouder in het kleine gaatje in de simkaarthouder bovenop . Ik wil de simkaart in mijn Splaatsen. Dat pinnetje hoort in het doosje te zitten waarin de de telefoon zat. Hallo, Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart bevestigd in mijn toestek=l nu blijkt dat ie. Druk de SIM - of USIM-kaart voorzichtig in de lade om de kaart vast te zetten.


Schuif de lade terug in. Waar zitten alle onderdelen op de Galaxy S? A small piece of transparency sheet. Helpp ö Ik kreeg net mijn nieuwe mobiel binnen, samsung galaxy s plus.


Ikke blijblij, maak die verpakking open. Gelukkig los je dit probleem eenvoudig op met een vervangende simkaart houder ! Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Bekijk op deze pagina wat.


De simkaart zit niet goed vast in de houder. Je simkaart zit vast en je wilt deze er natuurlijk weer uithalen. Dit zou je kunnen doen door te. Ik krijg mijn simtray niet meer open met het pinnetje ( sim -verwijdertool).


Vandaag zullen we de Galaxy SEdge-noodoproepfout en andere. Oplossing: Heb je geprobeerd de simkaart van de telefoon te vervangen? Dit is de vloeibare lijm die tussen het glas en LCD zit. Er zit geen handleiding in de doos maar je kan deze hier wel downloaden of . De Galaxy Sen Galaxy SEdge moeten de verkoopcijfers van het. En de sd-kaarthouder en simkaarthouder zijn samengevoegd.


Nederland al veel Netflix . Dit kaartje bevat alle gegevens over het abonnement en de abonneehouder die. Er zit nog een klein randje om de simkaart heen en de rechterhoek is. Vervang uw beschadigde samsung galaxy sedge simkaart houder door dit nieuwe onderdeel.


Doosje zit erbij, hij gaat weg wegens aanschaffing van nieuwe telefoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts