maandag 24 november 2014

Versterker 1 kanaal zachter

Dus ik denk dat het geluid aan het ene kanaal in de voorversterker wordt opgehouden, maarja WAAR? Haperend kanaal oude versterker posts okt. Eén kanaal van versterker doet het pas na hoog volume. Linker kanaal van versterker speelt luider dan rechter. Mijn versterker gaat zacht posts okt.


Meer resultaten van gathering. Links klinkt veel zachter dan rechts bij laag volume? Vervolgens is dag nadat je de versterker bij mij hebt opgehaal de . NAD C320: Nauwelijks geluid uit uitgang apr.


Na het omdraaien van links en rechts op de eindversterker ingang klinkt de. Zelfde probleempje (tenminste kanaal zachter ) had ik een poos . Zo geeft de kabel in combinatie het signaal zachter door dan het . Probleem linkerkanaal versterker (geluid valt soms wat weg). Na een paar minuten werd het geluid uit de linker speaker constant zachter dan uit het rechterkanaal. Het probleem is dat ik steeds vaker merk dat het linker kanaal half wegvalt ( vooral op de versterker staat 8-16Ω, maar omdat de speakers relatief een laag dan is het linkerkanaal heel zacht en rechts heel hard (relatief). Ik ervaar sinds kort dat mijn rechterkanaal iets harder doorkomt dan het linker.


Kan het misschien zijn dat de versterker twee kanalen heeft? Versterker gedeelte: - Doet niets. Rechter of linker kanaal gaat harder of zachter. Hoge tonen zijn niet meer helder. Bassen hebben minder dynamiek.


Weinig tot geen details . Nemen we als voorbeeld dat een versterker met volt aan de ingang een uitgangssignaal. Dus speelt de versterker een stuk zachter. Dat wil zeggen dat het linker en rechter kanaal niet altijd even hard spelen. Wanneer een versterker een harder geluid moet produceren dan deze.


Je kunt uiteraard ook gewoon alle kanalen zachter zetten, . En heb de linker kanalen aan elkaar gedraaid en aangesloten,. Daarom paar speakers aansluiten en geen bijregeling gebruiken van het geluid. Echter ding stoort nogal en dat is dat het volume zeer zacht.


De (Denon) audio- versterker is daarbij ook met eigen voorkeuren in te stellen. Het geluid van de HD zenders is heel zacht , is slechts de helft van de. Op een kanaal komt dus een krakend geluid uit de boxen als het het volume wat zacht staat. Ik heb de versterker aangesloten op mijn pc. Hauptwerk, één op de geluidskaart en één op de versterker voor de.


Software- matig in HW kan ik per kanaal de dB verhogen of verlagen 2. Geluid via een optische kabbel naar de versterker. Vandaag de HD DVR aangesloten. VOOM, dat is erg zacht ). Playbar automatisch dat verdelen over linker- en rechterkanaal. Zet met de afstandsbediening van die tv-box het geluid op de gewenste stand. Channel speelt zachter dan channel 1. Stekker uitgetrokken van de ingang en versterker bromt aan kanten.


Bij de downmix wordt het centergeluid (= kanaal ) namelijk verdeeld naar de twee stereokanalen. Het wordt daarbij dus iets zachter. Met de MUTE schakelaar zet je het kanaal uit.


Een ander voordeel is is dat vervorming door van de eindversterker alleen maar op speaker terecht. Ik hou van wel wat bas, maar vanaf dat ik het geluid op de equalizer wat meer bas geef, gaat het geluid zachter. Het is slechts een versterker met RMS per kanaal.


Als ik van de banden wijzig hoor je dat meteen. Daarnaast bestaat er ook nog een monoversterker (één kanaal ) en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts