maandag 17 november 2014

Touchscreen krassen verwijderen

Klacht: Strepen op het scherm van Kobo e - Reader. Kobo niet gingen repareren of vervangen omdat het probleem door eigen toedoen . Deze ereader beschikt over een inch Pearl E-ink scherm met een hoge resolutie. Nu heeft hij, lijkt het, de geest gegeven. Hij was vastgelopen op een . Nadeel is de bleeding aan de bovenkant van het scherm. Helaas na een jaar overleden door een kapot flesje sap in de tas.


Ik heb deze ereader een kleine jaar en hij doet het niet meer. Kobo Touch liggen waarvan het scherm binnen een jaar kapot. Dan ga ik toch voor de kobo , boeken erop gaat vrij makkelijk? De bovenste helft van het scherm is grijs, de onderkant functioneerd nog wel, . Vaak kun je hem binnen en buiten de garantieperiode nog laten repareren.


Ik zoek een vervangend scherm voor mijn Kobo E reader Touch. E - reader kapot maar weet niet zeker wat posts aug. Meer resultaten van gathering.


Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Kobo eReader kapot : probleem met het scherm in beeld. E - Reader Reparatie in Rotterdam GSM Dokter met originele onderdelen en al meer dan jaar ervaring.


Plan een afspraak in en laat uw Kobo scherm weer uit. Heeft u een defecte tolino ereader ontvangen of is dit kapot gegaan binnen. Teveel druk op het scherm kan zorgen voor schaduwvlekken op uw tolino e - reader. Good e - Reader is proud to report that we have found a hidden SD card on the Kobo Glo HD.


Kobo aura hd scherm , 4gb geheugen, 7boeken! Vind kobo e - reader op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel.


Originele ED068TGED068OG(LF) e-ink Lcd- scherm voor KOBO Aura HD of Kobo H2O ebook Reader Display, niet omvatten TOUCH module. Handleiding Kobo Glo HD- gebruikershandleiding Inhoudsopgave Over je ereader. Discovery is easy with . Afgelopen zomer kocht ik bij de BCC een Kobo Glo ereader. Kobo Aura HD al kapot na gelezen boeken.


Is uw e - reader onverhoopt defect geraakt? Er loopt een witte streep (c.a. 5cm dik) door het scherm van mijn Kobo Glo e - reader. Ik ben op zoek naar een bedrijf oid. Kobo e - reader gekocht en wil je aan de slag met digitaal lezen?


Wanneer je eReader is ingeschakel kun je het scherm. Je Kobo -account repareren. Het leesgedeelte van de e - reader is kwetsbaar.


Vaak sneuvelen schermen door druk van buitenaf of door stoten tegen het scherm. Profiteer nu van deze tijdelijke prijsverlaging . De oplader van mijn kobo e reader lijkt geen contact meer te maken met de eraeader. Ik heb voor mijn verjaardag een e - reader gekregen. Na maanden is het beeldscherm kapot gegaan.


In de winkel vertelde ze mij dat dit niet . Kobo heeft een nieuwe e - reader aangekondigd: de Kobo Forma. Ook zie je wat het probleem was met mijn oude Kobo. Resetten lukt niet, scherm is bevroren.


Probeer een van de winkels in ons tablet repareren overzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts