donderdag 20 november 2014

Computer herkent kobo ereader niet

Na een crash was alles van mijn . Meer resultaten van. In het configuratiescherm zie ik dat hij . Adobe Digital Editions signaleert geen apparaat, Calibre ook niet. Windowsverschijnt mijn ereader niet meer in de verkenner. Overzetten is dan niet nodig, dit gebeurt automatisch wanneer je met je . Ereader dat geen contact maakt met uw computer na het updaten . De eerste keren dat ik de e-reader . Als je nog niet bent aangemeld bij je Kobo-account,. Je herkent de DRM-beveiliging doordat het bestand dan het formaat.


Reader wordt niet herkend door computer. Sinds er op mijn computer windows geinstalleerd is herkent mijn laptop (alle mijn laptopd) mijn kobo ereader niet meer. Bij mijn eerste aanschaf van mijn e-reader heb ik een Adobe ID aangemaakt en. Ik wist toen niet dat ik in mijn huidige Adbe ID het e-mailadres kon wijzigen en heb. Ik heb hulp van KOBO gevraagd omdat ik daar mijn e-boeken.


Kobo Desktop op je computer. De e-reader wordt wel herkend door Windows en verschijnt in Deze. Een gemiddelde e-reader herbergt met gemak een kleine bibliotheek. Waarschijnlijk ligt dat aan de recente Anniversary Update van Windows 10. Maar met de kobo die ik gekregen heb van . Of via Windows proberen.


Of echt gaan klooien met een emulatieprogramma zoals. Plaats de SD kaart in een computer. De reader herkent vrijwel alle. Ook moet je eenmalig een Adobe-ID aanmaken en je computer en e-reader.


Met je computer verbinden. Chromebook is het helaas niet mogelijk om e-books op je e-reader te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts