dinsdag 19 februari 2019

Medion scherm geen signaal

Vanochtend wou ik mijn pc aanzetten, maar ik krijg geen beeld. Monitor geeft aan geen signaal. Dus even gezocht voor oplossingen maar . Nieuwe pc geeft geen beeld feb. Geen beeld bij opstarten jan.


Heb je nog steeds geen signaal naar je beeldscherm? Hoi Reaguurder, Ik heb even gekeken en ik zie dat het beeldscherm met. Probleem monitor antwoorden feb. Computer start niet door antwoorden jan.


Meer resultaten van community. Hallo, Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn monitor. Als je de monitor uitzet, . Scherm ontvangt geen signaal van PC ? Hij draait naar mijn mening normaal maar ik krijg geen signaal op mijn beeldscherm. Sinds enige lijkt het alsof mijn monitor geen signaal krijgt als ik mijn computer aanzet.


Ik neem aan dat je bedoelt: er is geen beeld. De monitor moet juist signaal KRIJGEN van de PC Eerst maar eens de standaard oorzaken . Maakt u zich geen zorgen, u kunt in no-time de verbinding tussen uw elektronica . Sommige beeldschermen hebben geen berichten op het scherm maar gebruiken in plaats daarvan de lampjes op aan te geven dat er geen signaal is. Selecteer een beeldschermresolutie op de computer die door de tv wordt. Extern beeldscherm met dvi ontvangt geen signaal. Bij sommige computers kan er geen HDMI- of HD- signaal worden . Zomaar, geen beeld meer?


Soms had ie bij het opstarten ook al geen signaal en dan moest ik alle beeldschermkabels loskoppelen, pc uit . Indien uw PC geen HDMI of DP poort heeft, verbindt dan de audio kabel met uw . Het apparaat lijkt opgestart, de controlelampjes branden en je hoort de ventilator draaien, maar het scherm blijft zwart. Ook na verloop van tijd. Zelfde met de VGA kabel waarmee het vorige scherm functioneerde? Als het lampje op de monitor oranje of geel brandt dan wil dat zeggen dat er geen videosignaal is vanaf de pc. Dit kan verschillende oorzaken hebben.


Het kan zijn dat er een schermbeveiliging aanwezig op het beeldscherm (De screensaver). Druk op een toets om het . Discussie: PC start niet meer op, scherm blijft zwart help please! Mijn monitor krijgt wel signaal , maar zijn lichtje blijft pinken en ie heeft geen beeld. Beste lezer, Sinds twee dagen geeft mijn Sony Bravia een zwart scherm met de vermelding geen signaal Uitraard alle kabels en apparaten . Er is geen beel u staart naar een zwart computer scherm.


Wat kunt u doen om te controleren of het scherm daadwerkelijk defect is? Probeer je een laptop of Macbook met een HDMI kabel aan te sluiten op de tv, en krijg je wel beeld maar geen geluid? Of probeer je een computerscherm via . Wanneer ik mijn pc opstart gaat geen van beide schermen aan. Krijgen dus geen signaal.


Voor het vorige probleem met die pc (alle fans blijven draaien terwijl er geen oververhitting is) had ik Medion aangeschreven maar . Maar op het scherm komt telkens geen signaal , met vervolgens zwart scherm. Heb je geen extra VGA of DVI aansluiting, of beschikt de televisie of beamer. Mijn laptop heeft een zwart beeldscherm na de laatste update voor windows 10. Deze monitor geeft bij het aanzetten vaag wit scherm dat wegebt over t. Bij volledig wit beeld krijgt het panel geen signaal.


Ligt puur aan de decoder. Ik zou deze gaan omruilen in een Telenet Center. Dit is geen signaal of kabel probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts