donderdag 21 februari 2019

Beeldscherm gaat even aan en dan weer uit

En zo ja, waarom gebeurt het dan pas na een tijdje? Willekeurig wegvallen van het beeld. Pc gaat aan en dan meteen weer uit. Beeldscherm gaat aan en direct weer uit - Helpmij.


Dit scherm gaat even aan, zie dan alles op het scherm, maar wordt daarna direct weer zwart. Uitzetten, weer aanzetten, weer paar seconden . Beeld valt weg na een paar seconden sep. LCD gaat even aan en blijft daarna uit jul.


Helaas is de oorzaak hiervan niet altijd even duidelijk, maar wij zijn. Als het beeldscherm in zwart gaat , wil dat niet altijd betekenen dat de computer faalt. Dan zet je het aan maar dan valt die naar seconde weer uit. Als je dan weer keer drukt gaat het beeld uit.


Hij gaat namelijk vanzelf uit and weer aan. Wanneer ik LoL speel, gebeurt het eigenlijk even vaak dan wanneer ik gewoon op internet zit. Nee bij het andere beeldscherm gaat het beeld niet vanzelf uit en aan, ongeacht . PC gaat aan en valt meteen weer uit.


Scherm valt vaak (1-sec) weg posts mrt. Monitor gaat soms voor 1-seconden op zwart posts jul. Extern beeldscherm gaat heel even aan, en direct weer uit. Meer resultaten van gathering.


Sinds kort gaat tijdens het opstarten van de PC mijn beeldscherm 10. Als de monitor uitvalt, moet je dan de monitor weer even uitzetten en aanzetten voordat deze het weer doet? Beeld gaat aan,word dan weer zwart, dan weer aan en ook bij het . Sinds vandaag valt me beeldscherm ineens elke keer weg. Houd de temperatuur nog even in de gaten.


Als de kabel dan onverhoopt stukgaat hoef je niet de hele monitor weg te gooien. Als ik dan aan de zijkant mijn beeldscherm uit en aan doe, komt weer even het beeld - en dan zie ik het bureaublad - en meteen gaat het . Zoals de titel al zegt, het beeldscherm van mijn computer word af en toe. Hij loopt verder niet vast ofzo, gewoon even zwart en dan is alles weer okee. Ik geloof dat ie opnieuw geinstalleerd moet worden en het dan weer beter gaat. Even snel een edit: ik had wel toen ik de geforce erin stopte een driver geinstalleerd wat officieel voor . Uw computer scherm blijft zwart, hij gaat niet aan.


Dan even met de Computer helpdesk bellen. Maar toch, alle lampjes. Als u zegt uit en weer aan dan bedoelt u neem ik aan dat Windows opnieuw start of. Kan even duren voor ik het weet , want soms gaat het een paar weken goed. Door verder te bladeren op deze site, gaat u akkoord met dit gebruik.


Je productcode voor Windows zoeken. Uhm als hij nog licht geeft (van het beeldscherm af) lijkt mij dat bovenstaande. Als je hem aanzet gaat het ventilatortje dan nog even draaien of hoor je.


Na die POST zette ik de computer meteen weer uit en kon op de . De computer gaat dan herstarten. Zet uw computer niet uit , maar wacht even ( maximaal een uurtje). Wacht tot alle lampjes het weer doen. Als het nieuwe aangesloten beeldscherm niets weergeeft , koppel de kabel dan los . Sluit je je scherm aan op een pc of laptop, dan kies je een van de volgende opties:.


Je monitor gaat even uit en daarna weer aan. Dit na een paar afzonderlijke tests weer gedaan, na even gerust te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts