vrijdag 23 maart 2018

Tweeter testen

Omvat algemene geluidseffecten, waarin u de prestaties van uw systeem kan . Ik heb een paar jaar geleden een van de tweeters laten reviseren door. Hulp gevraagd bij distored geluid uit Kef iQUni-Q. Testtonen om te zien of afzonderlijke units in fase staan. Tweeters opgeblazen wat nu!


Meer resultaten van gathering. Langs een kant ben ik tevreden van de boxen, langs de andere kant wil ik ook niet zomaar een tweeter kopen als het misschien ergens anders . Polariteit luidspreker posts apr. Author Topic: tweeters defect?


Wie weet er een goed stukje muziek om de tweeters te testen ? Ruis door tweeters jun. I am admittedly a newbie so be gentle ;). I would like to know the best way to test a tweeter I suspect. Easy to test the tweeter. Get a multimeter and set it for driver resistance.


Place one meter lead to one side of the tweeter and the other meter . Ik vond via het madisound forum een link naar een heleboel tweeter testen. Als de testen correct gedaan zijn kom ik tot de volgende conclusie: . This video will show you how to test and measurer the ohm value of a speaker or tweeter voice coil with an. In this video we show you how to use a Apple I device as a polarity test tool. Tests your audio equipment, speakers, room acoustics and hearing. Audio signals and test tones playable online.


High resolution sound test files available for . Nou, ik heb ze aangesloten zoals boven aangegeven, en er wat pianomuziek op laten spelen. Bij één tweeter hoor ik vervorming. Vertaal deze pagina ▶ 2:mrt.


Wij vergelijken onze luidsprekers niet alleen met de concurrentie - we testen ze om ervoor te zorgen dat elk product het consequente JBL-geluid heeft . What is the most effective method to test tweeters ? A blanket diagnosis were. Het is een test waarmee je een verbrande spoel of een losse aansluiting kan opsporen, maar meer ook niet. En meestal kan je die problemen . Singer Abby Lincoln and chorus weigh in . In het bovenste compartiment bevind zich de middentoner en de tweeter. De nieuw ontwikkelde middentoner heeft een 1mm aluminium conus.


Het is dus belangrijk om zoveel mogelijk te testen en te vragen. So what are the best songs to test your speakers with? We weten al van de test van de Bronze dat Monitor Audio er goed in slaagt om verrassend veel te halen uit compacte luidsprekers, dus we . Hoi, ik heb van deze tweeters.


Zou ik deze gewoon kunnen aansluiten op een versterker voor te testen ? Als het op het testen van de prestaties van luidsprekers aankomt, gaat er . Not a good idea to click test tweeters. I use pink noise driving pairs. Reverse the phase on one of the pair and the sound level should drop.


Twitter is het testen van een nieuwe functie die het gemakkelijker maken om te kiezen uit berichten van de originele poster van een rode draad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts