woensdag 21 juni 2017

Iphone wissen lukt niet

Als u de toegangscode niet meer weet, vindt u hier hulp. Als u ook uw Apple Watch moet wissen , kunt u deze stappen gebruiken. Lukt dat niet , houdt dan de powerknop en hometoets ingedrukt en wacht . Dus als iemand deze steelt, de dief niet uw . Lees hier stap voor stap hoe je de data van je iOS device kunt wissen. Mijn provider (ben nl ) doet het niet ik ben.


Als dat niet helpt is een herstel vaak de enige . In Safari op iOS lukt het wissen van de websitedata niet goed. Eerst was er site die maar bleef hangen, inmiddels meer. Als je de toegangscode vergeten bent, moet je het iOS -apparaat wissen via iTunes, via.


Lukt dit niet , dan kun je inloggen bij iCloud. Lukt mij ook niet alle data te verwijderen. Ik probeer de geschiedenis van mijn iPad te verwijderen, volgens de . WhatsApp-chats worden niet bewaard op onze server. Sinds kort heb ik het probleem dat ik de knop wis niet meer in kan drukken wanneer ik de geschiedenis wil verwijderen van safari.


Als je toestel nog niet eerder gebruikt hebt met een computer dan zul je de . Als je geen beperkingencode hebt, dan zul je je geschiedenis niet kunnen wissen. Meer informatie over het wissen van cookies. Als het apparaat offline is, begint het wissen op afstand de volgende keer dat het. Weet je nog niet 1 zeker of je Apple ID goed verwijderd is. Tijdens het installeren van een nieuwe versie van iOS moet je een toegangscode invoeren.


Voer altijd een toegangscode in, ook al wil je dit niet en schrijf de code op. Dan zou je hem kunnen opsporen, wissen of je telefoonnummer kunnen. Probeer mijn toegangscode eraf te halen, lukt niet volgens . Sommige krijgen geen kruisje in de linkerbovenhoek en kunnen niet verwijderd worden. Netjes alles opgevolg maar net dat laatste stapje lukt niet.


Ideaal als je ruimte vrij wil maken, maar niet al je chatgeschiedenis wil verliezen. Wanneer u gebruik maakt van het IMAP-protocol, dan is dit artikel niet voor u bestemd. Niet bestaande nummers, vervelende personen, . Na het updaten naar iOS ondervinden veel gebruikers problemen bij het inloggen. Als de vorige methode je probleem niet heeft opgelost, probeer deze dan. Als de optie om series of films te downloaden niet wordt weergegeven, kan dit komen door een compatibiliteitsprobleem op het.


Verwacht geen zeeën aan vrije ruimte, maar met onderstaande tips moet het in ieder geval lukken om de boosdoeners te identificeren en iets aan vrije. App Store, dan kun je ze misschien niet opnieuw downloaden. Soms helpt het niet om een elektronisch apparaat opnieuw op te starten.


Als het je bijvoorbeeld niet lukt een verbroken verbinding tussen je M6en je telefoon te herstellen en je onze andere tips voor. LET OP: als je je wachtwoord bent vergeten hoef je je iPad niet te resetten. Let op: je kunt op deze manier niet terug naar een andere versie van iOS.


Het lukt mij niet om de software update op mijn Ipad te vinden in het menu . Ik moest whatsapp updaten en dat lukt maar niet. Je kunt op Instagram je zoekgegevens wissen. Via de Instagram-app voor iOS - of Android-apparaten.


Ga naar je profiel en tik op. Vergeet niet dat het wissen van je zoekgeschiedenis tijdelijk is. Controleer of dit lampje brandt en niet knippert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts