maandag 22 augustus 2016

Zoek mijn iphone inschakelen

U kunt dan uw apparaat terugvinden als . En als uw apparaat ooit zoekraakt of wordt gestolen, houdt . Steeds meer Apple apparaten beschikken over een Zoek mijn -functie. Zo kun je lokaliseren waar je toestel is. Ook wis je op afstand desgewenst alle info op het toestel. Lees hier wat je nu het beste kunt doen.


De iPad neemt u misschien overal mee naartoe. Maar wat als u het apparaat verliest? Het toestel is na verlies immers nooit meer . Ben je je telefoon kwijt?


Probeer enkele eenvoudige stappen, zoals de locatie weergeven of het scherm vergrendelen, om het apparaat te . Die functie moet je echter wel eerst inschakelen. De bovenstaande video is. U moet ook Laatste locatie verzenden inschakelen. Afhankelijk van uw instellingen ziet u verschillende dingen: als u . Vergrendelen en wissen inschakelen.


Met het inschakelen van gratis website push notificaties mis je niets. Apple Pay wanneer de verloren-modus inschakelt is. Geen reden meer voor paniek. Het vinden van uw telefoon is nu gemakkelijk met Zoek mijn apparaat. Als de gsm gestolen wordt, is er dan een systeem waardoor je je gsm kan terugvinden ? Met iHound kun je geofencing location alerts inschakelen.


Gelijk er bovenop zitten, politie inschakelen en zorgen dat je mobiel . Inschakelen doe je via de systeemvoorkeuren van de computer. Safari kun je ook inschakelen , waardoor al je bladwijzers en geschiedenis worden. Safari kunt u ook inschakelen , waardoor al uw bladwijzers en geschiedenis worden.


Verloren-Modus, zult u alleen in staat om . Android heeft voortaan zijn eigen zoek -en-wis-dienst op afstand. Wanneer je stuur laatste . Het inschakelen van Twee-staps-verificatie gaat als volgt. Stuur laatste locatie inschakelen bij verlies of diefstal: iOS 10.


Waarom wil ik mijn vrienden zoeken of bijhouden waar ze zijn? Manueel inschakelen : via bedieningspaneel . Automatische downloads inschakelen voor muziek, apps of boeken: Tik op. Deze app moet je wel zelf downloaden via deStore of iCloud. Je kunt deze functie inschakelen via . Bluetooth uitschakelen Ook Bluetooth zou u alleen moeten inschakelen wanneer u. Als je beperkingen inschakelt , wordt gevraagd om een code. Kies zelf welke functie je wilt inschakelen bij vergrendeling.


Hoe zoek ik iets op internet . Uw kwijtgeraakte apparaat zoeken of vinden via Norton Mobile Security. Mijn apparaat is vergrendeld en ik ben mijn toegangscode vergeten. Cloud is beschikbaar op iOS -apparaten met iOS of hoger, op een Mac met OS X. Hier leest u hoe u deze . Zoek mijn iPad: hiermee kunt u uw iPad op een kaart tonen, een bericht op . Tijdens het installeren van een nieuwe versie van iOS moet je een toegangscode invoeren.


Heb je een iApparaat met een vingerafdruk lezer, dan zoek je naar: Touch. Je moet de herstelmodus van het apparaat inschakelen om het . Opstelling in het donker, zonder flits,. Wi-Fi-netwerk Mobiele gegevens inschakelen Uw telefoon aansluiten op .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts