maandag 22 augustus 2016

Batterijconditie iphone wanneer vervangen

Uit een gelekte interne Apple-memo bleek dat Apple de reparatie ook . Een erkende Apple serviceprovider kan de batterij vervangen om . Dit kun je doen via de instellingen van iOS , ga hiervoor naar Instellingen ▸ Batterij. REPARATIE vermeldt komt te staan. Of kom langs wanneer je tijd hebt!


Wanneer moet de batterij echt vervangen worden. In batterijconditie (Bèta) vind je informatie over de staat van je batterij en of deze vervangen moet worden. Het is ook niet zo dat je accu blijft opladen wanneer je je telefoon in het.


Binnenkort maar even voor euro laten vervangen denk ik. Meer resultaten van gathering. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Ga dan naar Instellingen, Batterij, en vervolgens naar Batterij conditie. Begin vorig jaar introduceerde Apple een nieuwe functie in iOS : Batterijconditie.


Welke Mac moet ik nu kopen ? Zo kan je zien of je batterij aan vervangen toe is. Daar klik je op Batterij. Je kiest daar voor Batterijconditie (Bèta) . Let op: Wij vinden Batterij conditie niet altijd betrouwbaar. Staat de batterij conditie onder de ? De batterijconditie app geeft ook aan, wanneer uw batterij vervangen. Of valt je telefoon wanneer ie nog is opgeladen?


En ga naar Batterijconditie. Lezen batterijconditie uit. Bij een iPhone batterij vervangen moet je hier rekening mee houden.


Ik heb een Iphone X gekocht gb maar na maand is mijn batterijconditie. Mijn vraag nu; waarom zou deze iPhone 6s zo snel leeglopen terwijl ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts