vrijdag 26 augustus 2016

Koperpoets autoruit

Op een aantal sites (huishoudsites en aquarium fora) is te lezen dat je met koperpoets krassen uit glas kunt verwijderen. Wij hebben dit uitgeprobeerd. Wie weet een manier om kleine oppervlakkige krasjes uit een autoruit te verwijderen? Probeer het eens met koperpoets.


Glas in koplampen en autoruiten wordt dikwijls beschadigd door. Mijn vader heeft jaren geleden al eens een kras in glas bewerkt het was geen autoruit. Maar eerst met Cif en daarna met koperpoets kwam hij . Op mijn autoruiten zitten allemaal krassen.


Als brugklassers met plexiglas in de weer gaan, zagen, vijlen enz. Heb ik gebruikt om de krassen in caravanramen weg te moffelen en dat lukte aardig. Ik vroeg gisteren hier thuis of we toevallig nog polijstpasta hadden staan. Nou kreeg ik te horen dat we dat niet hadden, maar dat het ook met. Een kleine video met een aantal tips om de ruiten van je auto professioneel en goed te reinigen.


De truuk met koperpoets ken ik voor plexiglas, daar zou het mooi. Een autoruit is toch heel iets anders dan een aquariumruit. Ik heb gehoord over koperpoets ? Of spul van een Automat-achtige winkel? Krassen uit glas verwijderen. Heb je een glazen voorwerp met een lelijke kras erin?


Zal het vast ook wel doen op autoruiten. Tandpasta en brasso ( koperpoets ) liukt het inderdaad ook. Ik kocht enkele jaren geleden autoruiten -polijstmiddel van Turtle Wax. Op uw zoekopdracht verschijnt dat u uw glas kunt polijsten met koperpoets of zelfs tandpasta.


Brasso ( koperpoets ) schijnt goed te lukken. Ook voor het polijsten van krassen in het glas . Ben de weer geweest met koperpoets en tandpasta. Beiden gaven niet het gewenste resultaat. Het blijft een beetje een melkachtig resultaat.


Heb ooit gehoord dat zoiets met koperpoets wel moet lukken als de kras. Het polijsten van een autoruit werd mij afgeraden bij Carglass Arnhem. Laatst door de wasstraat. Gewoon koperpoets op doen. Het is toch aan de binnenkant, daar komt normaal.


Met name in de zomer, wanneer de voorruit soms gebombardeerd wordt met insecten. Maar autoruiten moet je sowieso regelmatig schoonmaken. Ontbrekend: koperpoets Doffe koplampen polijsten? Autoshampoo, Klein chemisch afval (KCA). Kraan (sanitair), Schroot en metalen.


Van alles geprobeerd en uiteindelijk ging het redelijk tot goed weg met. Als ik jou was zou ik eerst even een stukje . Auto ReinigenDiy ReinigingsproductenSchoonmaaktipsDoe Het Zelf Reinigers Schoon . Het uitpoetsen van krassen in een autoruit is heel goed mogelijk alleen. Autoruit schoonmaken tool Venster Plastic Antislip Handvat Glas Wiper Window . De behandeling neemt niet meer dan uur in beslag en de autoruit is weer als . Autoruiten vind ik inderdaad erg lastige onderdelen, maar volgens . Zwarte vlekken op de handen na het koperpoetsen kunnen worden . Bij de Halfords (en vast ook bij andere auto of doe-het-zelf zaken) hebben ze een tube om krassen uit je autoruit te halen (polijsten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts