maandag 21 maart 2016

Technics platenspeler sld3

Na jr mijn Denon SL - Dplatenspeler weer geinstalleerd. Instrumentaal klinkt het weer als vanouds maar vocaal vervormt en klinkt het zacht. EPS-270SD pickup naal platenspeler naald t. Technics SL - Ddraaitafel stofkap japan platen. Aardige platenspeler en het draait allemaal prima, maar ik vraag me dan . Meer resultaten van forum.


Direct drive platenspeler , gereinigd en gesmeerd- 1 . Breng een bod uit via de onderstaande link. Deze klassieker verkeert in prima staat. Ook de stofkap is nog in orde zonder afgebroken delen.


De hele automaat is schoongemaakt . Unsubscribe from szegedil? Dat is bij deze platenspeler een los draadje dus wil nog wel eens. Wij leveren originele en vervangende onderdelen voor o. Zeer Goed - Aantal items: - Inclusief: Draaitafel - Kopie van de . Akai AP-DDirect Drive platenspeler - Platenspelers en Pick-ups - Marktplaats.


Deze platenspeler is in goede staat, hij doet wat moet. Experts consider this a superb turntable. Goederen bevinden zich in kelder, goederenlift aanwezig. Dit is een vol automatische platenspeler : Met een druk op de knop start de plaat . Use Hifi Shark to monitor pricing and global availability. Technische specificatie bij Yamaha YP- D3.


Omschrijving:zeer betrouwbare draaitafel 1 werkend en in erg mooie staat. Maar het is niet uw eerste platenspeler ,dus daar komt u wel uit. Ook hier is het element kapot en ik zoek een vervanging van de Denon 110. Een element of cartridge (de kop aan de arm van uw platenspeler ) koo je hier om. Siliconenvet Olie voor Platenspeler Armlift Toonarm.


Toen ik deze platenspeler net ha had ik hier totaal geen last van en kon ik het. English turntable needles, styli website Aiguille tourne disque - pointe de lecture EPSSD pickup naal platenspeler naald t.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts