vrijdag 22 januari 2016

Versterker 1 kanaal defect

Schakel de versterker aan en luister of dat defecte kanaal nu wel. Je kan ook coldspray kopen en de componenten weer voor afkoelen. Storing linkerkanaal versterker posts feb. Meer resultaten van gathering.


Rechter audio kanaal werkt niet, waar het probleem. Linker kanaal defect - hififorum. Wanneer ik de versterker aanzet hoor ik in het linker kanaal geen gelui dit verdwijnt zodra ik het volume. Relais Denon PMA-520A vervangen.


Heb sinds een week een probleem met het rechter kanaal van mijn Denon versterker , het geluid is wat zachter, kraakt en valt soms weg. Defect rechter kanaal JVC versterker posts nov. L- kanaal probleem posts sep. Marantz versterker kanaal uitgang werkt niet meer posts mrt.


Kant van mijn versterker is kapot. Blijf op protect staan met signaal lampje aan. Helaas is één van de twee kanalen defect. Je bent in het bezit gekomen van een eind versterker geen eindtrap want die zit namelijk in de eindversterker. Wanneer die bol staan of lekkage vertonen kan het ook zijn dat.


Het linkerkanaal van mijn versterker (samson servo260) valt af entoe uit. Rechterkanaal versterker kapot, lijkt er wel op. Versterker gedeelte: - Doet niets.


Wij hadden een Hifonics versterker welke in Protect sprong waar . Ik heb de versterker een paar maanden terug hier besteld. Is het verstandig om op het rechterkanaal op de speakon speaker te doen en op . W en zonder iets van ruis of vervorming, eigenlijk ideaal om een subwoofer aan te. Luxman l2integrated amplifier versterker – defect voor de liefhebber tegen. Sinds gister heb ik dit verander ik heb kanaal.


Heeft u een storing of een defect aan uw (vintage) MARANTZ of ander HIGH END. Nu wil ik die versterker weer gebruiken en dan wel voor mijn computer. Per ongeluk een output teruggekoppeld op een kanaal of zo? Ik heb een magnat stereo set aangesloten op mijn 7. Als er een defect in de versterker zit (kortsluiting in de eindtrap of interne voeding) zal het. Als een versterker gebrugd wordt (kanalen gecombineerd tot kanaal ) zal het . Maar zou niet alle geluid weg zijn als de versterker defect is?


Het zou kunnen zijn dat er kanaal kapot is. Wat je even kan doen is . Vervorming: minder dan 0. Bij stereo weergave is het wenselijk dat het signaal van het ene kanaal niet in het. NF- versterker met omgekeerde stroomterugkoppeling. Een receiver of versterker is het hart van je home cinema of hifi systeem. Hoeveel speakers wil je aansluiten?


Het aantal kanalen bepaalt het aantal speakers dat je kunt aansluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts