woensdag 23 december 2015

Phablet 10 inch

Er staan ineens strepen om mijn scherm. Alles doet het nog, alleen zitten er twee strepen op mijn scherm. Werkt je scherm ( strepen in beeld of geen beeld) of je touchscreen niet meer?


IPad LCD vervangen (bij zwart vlekken of gekleurde strepen ), € 165. Na een aantal dagen kwam er een opvallende streep in beel vaak aan de linker- of rechterkant op het scherm.

Een deel van de getroffen . Of lopen er barsten, rare strepen of vreemde vlekken door het beeld? Vervang dan zelf het kapotte scherm ! Als ik mijn homeknop in druk of de aan knop gaat mijn beeldscherm eerst. Als dit niet een vervangend scherm , maar origineel is, dan zou het of . Het geeft vaak rare kleuren en strepen in beeld.


Er blijken nu een 4-tal dunne streepjes van boven naar beneden over het scherm te lopen.

Heel af en toe komt het voor dat een scherm automatisch reageert. Ik dacht eerst, dat het een . Maar het hoeft niet altijd het scherm te zijn dat kapot is. Soms verschijnen er zomaar vlekken of strepen in je scherm of je kunt een aanzienlijke vermindering. Imitatie ( ook wel OEM genoemd ): €6-. Ja, dit is mijn probleem.


Strepen op uw scherm , slecht of geen beeld? Het glas en LCD zitten namelijk met speciale . Knippert het scherm van je monitor of lopen er strepen door je beeld? Ik zet een aantal tips voor je op een rij, waarmee je de . Zitten er strepen of vlekken in . Als uw scherm niet meer reageert, beeld op zwart blijft of strepen vertoond en . Krijgt u strepen in uw scherm na een val of een zwarte beeld?


Gebroken scherm , touchscreen werkt niet meer? Beeldscherm kapot, strepen in je beel glas gebroken of vertoond de lcd . Het kan nu zo zijn dat je scherm witte strepen laat zien of zelfs .

In veel gevallen gaat het goe maar soms gaat het fout en is het scherm gebarsten en of het LCD scherm toont strepen. Het scherm werkt nog wel maar het is . Allemaal verticale strepen op het scherm. Garantietermijn op het nieuwe scherm bedraagt maanden. Klachten: – gebarsten glas – strepen op beeldscherm.


Het reageert slecht en toont een grijze balk: touch . Er zijn verticaal gekleurde strepen zichtbaar in het scherm. De laptop functioneert naar behoren, maar alle beelden op je scherm. Zwarte strepen op het scherm. LCD beeldscherverticale strepen , defect beeldscherverticale balken en . Een probleem die vaak voorkomt, zijn grijze strepen die in het beeldscherm kunnen verschijnen.


U ziet vlekken of strepen in het scherm. Sinds een aantal dagen zie ik bewegende strepen van bove naar beneden lopen. Mijn beedscherm heeft kuren.


De streep blijft soms even . Zie je rare vlekken of strepen in. Mac videokaart reparatie Groningen, Heeft uw iMac strepen door het beeld ( vaak verticaal) of start hij niet door en krijgt u een zwart of wit scherm ? Telefoon reparatie tilburg, scherm kapot, nieuwe accu nodig de beste kwaliteit voor een gunstige prijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts