dinsdag 29 december 2015

Auto niet gerepareerd toch betalen

Dat is wel heel zuur voor een niet gerepareerde auto. De gewerkte uren zullen toch betaald moeten worden, neem ik aan. Mijn auto (Opel Vectra Diesel) heeft sinds enige tijd flinke startproblemen.


Dat hebben ze dan nog niet gerepareerd want dat kost alleen al . Wanneer de auto niet gerepareerd is geldt in principe dat u toch voor deze werkzaamheden moet betalen. Er kunnen zich echter situaties . Ik heb mijn auto naar de garage gebracht omdat de antenne niet meer in of uit. Onder protest heb ik uiteindelijk betaald omdat ik mijn auto weer mee wil hebben. Zij hebben echter het dak niet gerepareerd.


Waarde klopt, maar zonder dat onderdeel KAN hij niet gerepareerd worden. Een Marbella is toch een Fiat Panda gebouwd door Seat? Toen onze camper bij een proefrit vlak voor onze vakantie naar Italië niet. Mocht het toch misgaan, dan is voor beide partijen helder wat de opdracht inhield. De prijsopgave voor een reparatie aan mijn auto is telefonisch en enkele.


Toch is dat geen reden voor de dealer om met een dergelijke marge (1!). Als er sprake is van een duurdere of niet goed uitgevoerde reparatie, dan kun je in. Daarnaast kan de garage aansprakelijk zijn als je de auto met schade terug krijgt. Als de auto is gerepareerd wordt hij door de garage vaak voor de deur of op het terrein van de. In principe moet je de reparatiekosten gewoon betalen.


Deze week heb ik mijn auto naar de garage gedaan. De wijzer van het benzinetank niveau werkte niet meer. Bij de garage dachten ze dat de . Nieuwe remolie wel op de rekening, maar niet in de auto. Slippende koppeling niet.


Remvloeistof niet ververst, remmen niet gecontroleer defecte koplamp niet gerepareerd. Koelvloeistof wel betaald , niet in auto , luchtfilterhuis zit niet goe lampen niet gecontroleerd. Ik haalde hem op, heb toen direct de rekening betaald van 2euro. En bent u niet tevreden over het resultaat? Hebt u uw auto laten repareren of een dakkapel laten plaatsen?


Dat dit niet klopt blijkt pas achteraf. Heeft u al (een deel) vooruit betaald ? De rest, ƒ80 — zou dan betaald zijn bij het ophalen. En zonder verzekering mag de auto niet worden meegenomen.


Er blijkt voor ca ƒ 80 — aan de auto te moeten worden gerepareerd. Niet -le- den die door de Wegenwacht willen worden geholpen, betalen f. Als de eigenaar de auto toch wil laten repareren dan staat hij hierin geheel vrij. Maar hij ontvangt toch niet meer dan f 50- en zal de ontbrekende f 30- uit.


Nu had ik vorige week wat vaags met mijn auto , namelijk dat hij. Of dit nu wel of niet jouw schuld is, de schade moet worden gerepareerd. Geld om de auto direkt te vervangen was er niet. Hij was „ gerepareerd met stopverf en daarna overgespoten. Zeker was dat de heer 0. Als mijn auto niet gerepareerd kan worden , . Die zit er dus niet op te wachten of de auto wel of niet en zo ja, door wie wordt gemaakt.


Als nu de schade niet in dat bedrijf wordt gerepareerd , blijft de reparateur . Wacht vooral niet te lang om de ster in uw voorruit te laten herstellen: hoe vlugger de schade aan uw voorruit gerepareerd wordt, hoe beter het. Tweedehands auto Twee jaar geleden kocht ik een tweedehands Citroën GS Break. Kleine autoschades worden snel en professioneel gerepareerd. Blijkt de autoschade toch wat gecompliceerder te zijn wat niet met smart- of . Dank ANWB Ditmaal gingen wij niet per auto maar pertrein naar Zwitserland.


Toch de Internationale Reis- en Kredietbrief meegenomen. Smerige campings die het betalen niet waard zijn. Dank zij deze geweldige service konden wij omstreeks lunchtijd met de gerepareerde auto wintersportwaarts. Betaling jaarcontributie en abonnementsgelden ANWB rijk en toch voordelig slapen.


Dank voor hulp Bij auto ongeval mij overkomen d. Zwitserland niet gerepareerd kon worden, veilig en onbeschadigd bij mij aan . Is je auto total loss, maar wil je hem toch houden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts