maandag 23 juli 2018

Kobo aura resetten lukt niet

Ook niet met een basisreset, ook niet bij aansluiting op de . Wie gebruikt z`n e-reader nog meer alleen in de vaka. Bij terugkomst laad je hem weer volledig op en leg je hem weg. Ik heb de kobo aura hd gekocht,want ik vind mijn kobo glo een beetje traag reageren. Ook let ik altijd goed op dat ik de reader niet onnodig op standby laat staan. Bekijk het bord kobo ereader van Annemarie Van Schadewijk op Pinterest.


Niet meer doen: je wil niet meer zonder! Het werkt fantastisch, je hoeft nooit . Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Heb je een e-reader die het niet meer doet door kapotte knoppen of vastgelopen software? Vaak kun je hem binnen en buiten de garantieperiode nog laten . Of loopt vast, dan kan ik geen blz. Hij blijft in slaapstan.


Meestal laadt ik hem aan de pc op, dus daar kan het ook niet aan liggen. Een gemiddelde e-reader herbergt met gemak een kleine bibliotheek. Voor 23:00u bestel Morgen in huis! Na maanden gebruik niet meer zo enthousiast. Je gebruikt hem een paar dagen niet.


Een gebroken scherm, het touchscreen dat niet meer reageert, de E-reader laadt niet meer op ,. Op dit moment repareren wij bij TouchFix voornamelijk Kobo, Sony en Kindle E-readers. Het scherm ligt niet meer dieper (zie foto), maar zit nagenoeg tegen de oppervlakte. Tot het apparaat op een dag helemaal niet meer reageert op de aanraking van het.


Snel gemakkelijk en niet duur . Ik ben een fervent lezer op mijn iPa maar in de zon is dat niet je van het, zoals jullie weten. Deze laad ik gewoonlijk op aan de USB-poort van mijn iMac, maar op. Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn! Coolblue: alles voor een glimlach.


Mijn ereader werkt weer. Als uw E-reader slecht oplaadt, of niet meer communiceert met uw pc, dan moet de USB poort . Ik denk dat het lampje meer stroom gebruikt. Je internetbrowser wordt niet ( meer ) ondersteund. De pc herkent de kobo ereader niet meer wanneer ik hem verbind met het.


Kobo Glo start niet meer op. Misschien door een update dat Windows niet meer wil dat je leest? Je kunt je eReader als je niet leest uitschakelen of in de.


De e-reader laadt ook niet op, althans dan gaat niet het lampje branden of knipperen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts