woensdag 21 februari 2018

Etspasta glas

Het werken met glasets is niet moeilijk. Voor het etsen van glas met etspasta kun je diverse voorwerpen van glas gebruiken, mits het ongehard . Geëtst glas is subtiel maar . Glas etsen met zuur of etspasta kun je zelf doen. De WonderWerkplaats legt uit hoe je aan de slag kunt.

Tips en trucs voor het etsen van glas. This Pin was discovered by ADRIAN. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Hoe dit in zijn werk gaat wordt in dit artikel uiteen gezet.


Deze stevige pasta druipt niet ! Het leek me wel een topplan om glas te etsen. Ik had maanden terug een pot etspasta gekocht bij feeërieke en die smeekte om eens .

In deze video laat ik je zien hoe je je eigen creaties in glas kunt etsen met etspasta. Ideaal om glas te etsen. Glas Ets glasetsen glas ets pasta glass etching Cityplotter Zaandam. Met je snijplotter en glas.


De gebruiksaanwijzing zit bij gesloten. Bij afname stuks tegelijk korting en bij afname . Ik hou van snel en makkelijk resultaat, en bovendien glassplinter vrij wegens een klein kindje en een huisdier, dus ik heb glas - ets pasta. Bij het etsen van glas gaan we eerst een mal op glas aanbrengen, waarna we etspasta aanbrengen op het glas en over de mal. Etspasta wordt aangebracht en na enige tijd verwijderd. Flesje glas etspasta 50ml.


Gemaakt met etspasta Glas Etsen, Linosnede Afdrukken, Glaskunst,. Handleiding Glas-etsen met het eindresultaat: Stap 1: Leg alle materialen klaar. Benodigheden bij het Glas -etsen : Penseel. Maak voordat u begint het glas goed schoon, en vetvrij.


Mijn potje paarse pasta heb ik gekocht bij Decorabel.

De pasta is niet heel goedkoop, de prijzen . KUN JE ETSPASTA OOK KLEUREN, ZODAT HET GEKLEURD OP HET GLAS KOMT? Nee, het is niet mogelijk de glasetspasta te kleuren. De Plotterie biedt de Silhouette Cameo Curio en Mint machine, te gebruiken voor scrapbook tot autobelettering en van rhinestones tot decoratie stickers, aan. Bij de ets pasta ontvangt u ook kleine houten spateltjes om de ets pasta mee aan te brengen.


Ik ben op zoek naar een website, waar staat beschreven hoe je glas kunt etsen. Ik weet dat er speciale etspasta bestaat, die makkelijk zelf aan te brengen is. Met deze roze glas ets pasta creeër je . U kunt de veiligheid van . Im Moment nicht verfügbar. Levertijd 5-werkdagen. Klik voor de actuele levertijd!


Ets pasta is een bepaalde goedje dat te koop is bij diverse hobbyzaken door het land. Wanneer je het op onverhard glas smeert dan bijt het zichzelf erin. Het etsen met glasets – etspasta of zuur is niet moeilijk maar je moet wel. Naast glasgraveren met een graveerpen kun je ook met etspasta afbeeldingen aanbrengen op glas.


Bij glas etsen beschadig je als het ware het bovenste laagje van het glas met etspasta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts