donderdag 25 januari 2018

Kobo e reader scherm reageert niet

Het kan gebeuren dat je ereader ineens nergens meer op reageert. De pagina is vastgelopen! Apparaat reageert niet meer. Blijft de e - reader de . Spring naar Zelf repareren niet de moeite waard - Het is mogelijk om een e - reader zelf te repareren.


Ook niet met een basisreset, ook niet bij aansluiting op de pc. Ik kan alleen nergens op klikken, hij reageert niet meer. Je kunt in de rechterbovenhoek van het scherm zien hoe ver de batterij is.


Hij reageert snel genoeg met bladeren. Duurt een paar seconden voordat het scherm reageert. Ik wilde graag een e - reader speciaal voor om mee te nemen als ik reis. Kobo Glo HD ereader gekocht. De snelheid is beter dan vorige kobo , ook blij dat het scherm niet meer vlak is.


Oh, en nu weet ik nog een derde probleehet scherm reageert vrij slecht. Een gebroken scherm , het touchscreen dat niet meer reageert , de E - reader laadt. Als het scherm nat wordt, veeg het dan af met een droge doek. En ik kon die drie weken dus echt niet zonder e - reader. Hij hapert nooit, het scherm is H alles ziet er goed en haarscherp uit en het wérkt gewoon top.


Reader en je handen droog zijn. En hij reageert niet altijd even snel. Het lezen met een e - reader is enorm rustgevend. Prima e reader niet te groot dus past goed in de hand. Het scherm reageert snel en de bediening werkt logisch en erg prettig.


Koop of Verkoop kobo e reader op Marktplaats. Ik heb een nieuwe gekocht, waar deze cover niet op past. Met de aanschaf van ebooks via onze nieuwe ebook -partner ondersteunt u uw lokale Libris-boekhandel.


Heb alleen nu strepen op mijn scherm en scherm reageert niet. Reageert het apparaat niet , maar het lampje wel? Aan de letters op het scherm ligt het niet : die worden weergegeven.


Net harde reset ook, kobo ereader touch reageert niet. Hoe kan ik campings picos de europa scherm van mijn kobo touch 2. Zo reageert het scherm over de hele oppervlakte op een aanraking alsof het bladercomma. Ik ken het verschil tussen een reset en een harde reset niet.


Ook ik heb een Sony Ereader PRS-T( zelfs) die van mijn vrouw loopt elke keer vast en is met. Bovenste of onderste deel scherm aanraken als je niet direct in het “home scherm ”. E-Ink scherm iets trager reageert op een . Grootste minpunt: het touchscreen, dat reageert standaard te snel of te langzaam. De handleiding en de instructies op het scherm sturen je weliswaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts