maandag 29 januari 2018

Gaatjes in t shirt oplossing

Een shirt met gaatjes is in een handomdraai gerepareerd We schreven al eens eerder over die rotgaatjes die soms zomaar in je kleding verschijnen. Wist je dat je geen afscheid meer hoeft te nemen van een mooi shirt als er een gaatje in zit? Er bestaat een manier om je kleding te repareren zonder. Heb jij ook het gevoel dat je T- shirts sneller en vaker gaten vertonen?


Balen, zeker als het een van je favoriete . Het gaat om slijtage van de stof, waardoor er een gaatje ontstaat. En wat is daarmee de beste oplossing om dit te voorkomen? Iedereen heeft het wel eens geha plotseling een klein gaatje in je t- shirt. Gelukkig is daar een oplossing voor! Bekijk op de volgende pagina.


Zapp Skills over kleding repareren. Als je een gaatje in je kleding hebt kun je deze natuurlijk. Waar komen toch die mysterieuze gaatjes in t-shirts vandaan?


Dat is de vraag die collega Liza Janson. Ik krijg altijd heel snel gaatjes in mijn basic shirts. Ik lig hier helemaal in een deuk, inderdaad de ultieme oplossing , mijn man zou het maar . Discussie: Steeds opnieuw gaatjes in T-Shirt. Ik hoop echt dat iemand een oplossing kan bieden.


Ligt het aan de kwaliteit van het t- shirt , . T- shirts die zijn gebreid met twee draden hebben minder snel last van . Het zit zo: in al mijn t- shirts zitten kleine gaatjes ! In t- shirts bij mij en bij mijn dochter ontdekken we steeds kleine gaatjes op de. Angelique legt uit hoe je het gaatje kunt stoppen. De laatste paar maanden heb ik (weer) last van kleine gaatjes in mijn t- shirt met name rond de buikstreek.


Gaatje (s) in je favoriete vest? Wie helpt mij dit mysterie oplossen ? Dan moet je een nieuw shirt kopen en die nooit dragen. Een makkelijke oplossing is een naald en draad nemen en het. Tante Dora hamert er wel vaker op: als er een naadje loszit of er een gaatje in je sok zit: niet weggooien maar repareren!


Onderstaande mogelijke oorzaken en oplossingen kunnen ervoor zorgen dat. Ik vond ook steeds in shirts gaatjes , ook precies waar een riem . Maar lieve tante Dora, . We hebben het over de gaatjes in je t- shirt net onder je navel. Nu dat opgehelderd is, kunnen we meteen overgaan naar de oplossing. Mysterieus zijn ze, die kleine gaatjes in je kleding, ter hoogte van je navel. De één roept dat het motten zijn, terwijl de ander de wasmachine de . Ontbrekend: oplossing Klacht Zalando.


Heb een T- shirt gekocht van guess bij zalando. Nu zit er binnen weken een gaatje in. Uiteindelijke oplossing. De gaatjes ontstaan meestal door het schuren van de kleding tegen de. Bij het aan- en uittrekken van een shirt kunnen gemakkelijk gaatjes ontstaan.


DenD nr zijn bekend: PUZZELTIJD De oplossing van de Zweedse . Geen gepriegel meer met naald en draad en je hoeft je trui of t- shirt ook niet in de vuilnisbak te. Het gat mag echter niet groter zijn dan mm, want dan werkt deze oplossing helaas niet. Heb je een trui gevonden met een gaatje van mm? Er is al veel geschreven over het gaatjes -mysterie in kleding op het.


Zo groot, dat het shirt eigenlijk wel een beetje afgeschreven was. En dus trok ik dan eindelijk. Eerst maar eens de kleine gaatjes.


Veel verhalen en fabeltjes doen er de ronde over gaatjes in je shirt. HM in de categorie Kledingwinkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts