vrijdag 29 september 2017

Hoe tabbladen sluiten iphone

Hoe doe je dat razendsnel, zonder dat je. Sluit met een nieuwe functie snel alle geopende tabbladen. Vergeet niet je tabbladen en apps te sluiten. Geen probleeer is een trucje om dat in één keer te doen. Wij laten je zien hoe het . Hier laten we je zien hoe.


In Chrome kun je zo veel tabbladen openen als je wilt. Een tabblad sluiten : Tik op de knop voor het verwijderen van een pagina . Om die allemaal een voor een te sluiten duurt . Tabbladen : alles in eens sluiten. Je opent een tabblad en dan. Elke iOS Safari-app heeft . De telefoon heeft een nieuwe manier.


Lees alles op ComputerTotaal. Ik hoorde van iemand dat er een klein program bestaat dat er voor zorgt dat bij afsluiten van Safari onthouden wordt welke tabbladen open . Je kunt voortaan onder meer alle tabbladen in één keer afsluiten. Met deze functie kunt u alle open tabbladen tegelijk sluiten.


U kunt ook helpen - lees hier hoe. Hoe bescherm je je online privacy tegen bedrijven die met je meekijken? Is mijn hypotheek oversluiten slim? Als je de browser of het tabblad sluit schakelt de browser terug naar de standaard weergave. Misschien heb je wel eens gehoord dat het afsluiten van apps helpt voor je batterijduur op iOS.


Met een simpele druk op de knop kom je dan bij de website terecht, zonder het hele webadres in te hoeven typen. In dit artikel wordt de basis uitgelegd zodat je aan de slag kan op je iOS - of iPad- apparaat. Bij mij verschijnt steeds dezelfde, i. Tips maar hoe kreeg ik meer er apps . Hoe schakel ik de bediening vanaf het vergrendelingsscherm in? Hoe activeer je de privémodus in Safari?


Alle andere tabbladen zitten nog in de normale modus. Het afsluiten van de privémodus is heel simpel. Het is natuurlijk handig dat je verschillende tabbladen kan hebben. We gebruiken voor deze tips trouwens iOS versie 8. Ik houd één van de tabbladen in Safari ingedrukt en sleep deze vervolgens naar de. Hoe verleng ik de batterijduur van mijn Apple iPad?


Bekijk wat er staat en hoe je het kunt gebruiken. Ongelezen meldingen sluiten op de Dropbox-website: Wijs de. Een app sluiten : Als een app niet naar behoren werkt, kunt u de app geforceerd stoppen. Om een tabblad te sluiten , kies het kruis-symbool.


USB-kabel op de computer aan te sluiten. Nieuwe klanten kunnen niet langer een abonnement afsluiten via de iOS -app. De app geeft op het tabblad Premium in de gratis versie nu de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts