maandag 24 juli 2017

Technics se r1

Maar hij geeft ook geen test geluid , en dat staat los van de aangesloten app. Echter ding stoort nogal en dat is dat het volume zeer zacht. Neemt te zacht of te hard op. Rechter of linker kanaal valt soms uit of heeft even geen geluid.


Geeft alleen tikkend geluid.

Zo geeft de kabel in combinatie het signaal zachter door dan het andere,. Dan heb ik op beide inputs de pfl opgezet om het geluidsniveau te . Dan geeft u ons toestemming om de cookies te plaatsen. Als hij hard stond en ik deed het geluid zelf om laag draaaien ging hij weer te zacht.


Geluid wordt dan weer harder, dan weer zachter. Ik neem aan dat ne TV met een HDMI-kabel aan je versterker hangt. De autofabrikant geeft nou eenmaal eerder de keuze voor andere zaken.


Een versterker is essentieel om goed geluid in je auto te krijgen.

Te koop bij used products den bosch omschrijving: nad 3versterker. En zowaar ook vrij zacht geluid (met brom) als ik de steker niet te ver in de. Kortom, de subwooferkast met versterker moest dus worden open gemaakt.


Dit lijkt me de eerste 2. In de ideale situatie arriveert het geluid van elke speaker op hetzelfde moment bij de luisterpositie. Sommigen vinden dialogen van de center-speaker vaak te zacht staan en zetten. Hoeveel vermogen heeft je receiver of versterker nodig?


De versterker is aangesloten op de . Ik eens proberen of die een ander resultaat geeft met een ander apparaat . Men heeft een moderne versterker , en die hebben (meestal) geen Phono. Heeft u wel een phono ingang en is het geluid toch nog te zacht ? Mijn vraag ik heb een philips 22AH7versterker die plotseling rechts een heel zacht geluid doorvoerd. Relevante software en hardware die ik . We bedoelen dat een platenspeler standaard heel zacht geluid geeft.


Met een voorversterker vorm je het om tot een acceptabel, goed te beluisteren geluid. Er kwam wel geluid uit, maar met één probleehet geluid is erg zacht ,. Later heb ik het geprobeerd met een versterker , en zelfs met een .

De composets achterin doen het wel maar heeeeeeel zacht , als je je oor. Geluid via een optische kabbel naar de versterker. VOOM, dat is erg zacht ). Dan moet je de versterker dus navenant lager zetten.


Het volume van de versterker lijkt willekeurig harder of zachter te worden. Soms is hij keihard en daarna weer zo zacht dat ik hem bijna niet kan. Als ik alles aansluit zoals normaal komt er geen tot zeer zacht geluid uit de subwoofer. Elektrische gitaarversterker. Zorgt voor minder geruis van de versterker zelf.


Als een versterker goed geluid geeft is het in feite niet nodig, maar . Basboost geeft een voller basgeluid , maar ook een tragere reactie daarvan. Het maakt niks uit of ik mijn mobiel op de voorversterker of grote versterker aansluit, het geluid blijft zacht en zonder bass.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts