woensdag 29 juli 2020

Gaatje in broek repareren

Een shirt met gaatjes is in een handomdraai gerepareerd We schreven al eens eerder over die rotgaatjes die soms zomaar in je kleding verschijnen. Soms heb je een gat dat je wil repareren , maar je wil er geen opvallend lapje overheen naaien. Bij een broek van jezelf of je man bijvoorbeeld. In deze video laat Rachel je zien hoe je zelf een broek kunt repareren.


Deze video laat je zien hoe je zelf eenvoudig een gat in uw spijkerbroek kan repareren. Zapp Skills over kleding repareren. Als je een gaatje in je kleding hebt kun je deze natuurlijk. We leggen stap voor stap uit hoe je een gat of.


Broek repareren : Ik ben vast niet de enige die altijd een gat bij mijn bovenbenen krijgt. Je kunt de gaten in de knieën van een broek ook repareren door er een. De old school oplossing voor kapotte broeken is door over het gat. Dit model geeft een trendy sportlook.


Het heeft een brede tailleban een actuele sportstreep op de zijnaden, een sluiting met gulp en onzichtbaar aangezette . Gaatjes in t-shirts verschijnen bij mij op twee plekken: op mijn . Nodig: een naaimachine, een strijkijzer, broek met gat , naaigaren, een schaar en een stukje vlieseline dat iets groter is dan het te repareren gat. Jeans repair Spijkerbroek , Stuur uw . Vandaag deel ik een aantal tips om kapotte broeken te repareren. Persoonlijk vind ik dit altijd nog beter dan een gat in een broek.


Reparatie aan je kleding of stoffering, zonder naald en draad? Breng de lijm rondom het gat of de scheur aan, wacht minuten en plak. En omdat ik toch met de reparatie van kleding bezig was, gelijk de spijkerbroek van . The next video is starting stop.


In plaats van een beschadigde spijkerbroek in een nederlaag weg te gooien, zijn er een aantal methoden die je kunt gebruiken om een ​​ gat te repareren. Mijn ma heeft een scheur in mijn broek ook weten te repareren. Ze heeft een hele ruime marge om het gat genomen. Als je om een of andere reden een paar kilootjes kwijt raakt, ben je daar meestal wel tevreden mee.


De keerzijde van de medaille is dat je mooie jeans niet . Ik heb altijd een paar naalden in mijn portemonnee zitten. Dat is handig want je weet nooit wanneer je tegen een gaatje , een versleten broek of . Spijkerbroek ReparerenDraadlust Boulevard Tot mijn repareren schrik zag ik in mijn lievelingsbroek een dunne plek tot gat worden. Een lievelingsbroek doe je . Bevestig het reparatiedoek langs de binnenkant van de broek. Ik heb hier toevallig een lievelingsjeans liggen met een gat er in.


Een jaar geleden was ik wanhopig op zoek naar een comfortabele broek. Achter het gat strijk ik met vlieseline een stuk stof in (bijna) dezelfde kleur als de . Voor de reparatie gebruik ik:. Het laatste gat repareer ik door kriskras draad door het versleten stuk te rijgen. Tante Dora hamert er wel vaker op: als er een naadje loszit of er een gaatje in je sok zit: niet weggooien maar repareren ! Zit er een gat in jouw t-shirt, een scheur in jouw broek of een mis je een knop op jouw hemd? Maar lieve tante Dora, . Door jouw kledingstuk te laten herstellen, kan het . COLOURLOCK Leerplamuur Gel is een gekleurde pasta voor reparatie van kleine gaatjes , diepe krassen en breuken.


Misschien ben je blijven haken, heeft een insect een stukje opgegeten of is het shirt versleten. Ook al is het gaatje klein, het valt gelijk op. Heeft uw pak, jasje of broek een scheur of gaatje in de stof? Stoppage kan de schade herstellen. Lees meer in onze blogpost.


Mijn ervaring is dat repareren het beste werkt als de broek nog (net) niet. Zo had ik een afritsbroek waar ik tijden geleden eens op vrij genante wijze uit. Woolfiller, een slimme manier om gaatjes in wollen truien te repareren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts