donderdag 11 juli 2019

Sluimerstand

De belangrijkste zijn slaapstand en sluimerstand. Door je bewust te zijn van de . Hier vindt u informatie over het afsluiten van uw pc, of het activeren van de slaap- of sluimerstand. Wie zijn computer even niet gebruikt, kan hem op verschillende manieren tot rust laten komen.


Wat is beter: de slaapstan sluimerstand of het . Maar wat is eigenlijk de sluimerstand ? Dit document bevat stappen voor het oplossen van vaak voorkomende problemen met de slaapstand en sluimerstand. U bent klaar met werken op de . Hoe stel je deze standen in, wat zijn de verschillen en wat zijn de . Zet uw decoder altijd in stand-by als u niet meer tv aan het kijken bent. Hou het stroomverbruik van de decoder nog lager door de sluimerstand aan te passen. Dit begint meestal nadat u een . Windows schrijft daarbij . De timer van de sluimerstand instellen U kunt instellen dat de iPod classic automatisch wordt uitgeschakeld nadat muziek of ander materiaal gedurende een . Te volgen stappen om uw problemen op te lossen met uw desktop- of notebookcomputer wanneer deze. Natuurlijk is het belangrijk om naar het energieverbruik van een MediaCenter te kijken.


Voorbeeldzinnen met ` sluimerstand `. Vertalingen sluimerstand NLEN. Dit is de mode die géén energie verbruikt en iets langer . Mij is niet duidelijk wat het verschil is tussen die standen en welke stand. Gebruik de slaapstand bij korte onderbrekingen.


Deze sluimerstand is een diepere “slaaptoestand” dan de standby en biedt dus grotere energiebesparingen, maar dit gaat ten koste van een . De laptop is dan nog niet volledig uit. Je kunt er ook voor kiezen om je laptop in de sluimerstand te zetten. Uw Mac automatisch in de sluimerstand zetten na een bepaalde periode van inactiviteit.


Sorry voor de multipost, maar ik had enkele nieuwsgroepen over het hoofd gezien. Bijna perfect de sluimerstand knop op de wekker, maar ik heb de telefoon niet altijd naast mijn bed liggen. Rijmwoordenboek SLUIMERSTAND : 9rijmwoorden in het Van Dale Rijmwoordenboek. Wat rijmt er op SLUIMERSTAND. U kunt uw VAIO-computer niet in sluimerstand plaatsen vanaf de charms.


En wat doen we om vista sneller te laten opstarten. De zesenveertigjarige Zuid-Afrikaan John Wraith ontwaakt uit een coma na een auto-ongeluk en hoort dat zijn vrouw en. Sluimerstand (paperback). Vertaald van Nederlands naar Engels inclusief synoniemen, uitleg en gerelateerde woorden.


This user has not filled their about me section yet. In dit soort sluimerstand stapte ik eergisteren op het boemeltreintje die ons verbindt met de rest van de wereld. Ik vergat een ticket te nemen. De sluimerstand is een energiebesparende stand die voornamelijk is ontworpen voor laptops.


Terwijl bij de slaapstand uw instellingen in het geheugen worden . Tarwemarkt bevindt zich in sluimerstand. De Europese tarweprijs blijft stabiel rond de €2per ton. Hallo Mark15 kan je misschien even verduidelijken welke optie je kiest in het aangehechte screenshotje als je je computer wil uitschakelen? Ze doen dat vooral voor de veiligheid.


Daarnaast werkt de slaap- en sluimerstand soms ook niet meer. Indien ik mijn laptop dichtklap, kan ik hem niet meer laten wakker worden bij .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts